samesau Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 >HEi Dro fram mitt gamle sim city 2000 spill nå, men får ikke strøm.. (powerplants) Noen som husker hvordan man gjør det?
samesau Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Skrevet 1. juni 2007 Husk at du må dra Power Lines også 8759040[/snapback] Skjønner det, men problemet er at jeg ikke klarer å lage selve kraftstasjonen... Hvordan gjør jeg det?
Mevon Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Skal da være på samme rekken som der du velger å bygge hus, vei osv. Ganske langt til høyre tror jeg. Bare prøv alle så finner du det ut.
samesau Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Skrevet 1. juni 2007 Skal da være på samme rekken som der du velger å bygge hus, vei osv. Ganske langt til høyre tror jeg. Bare prøv alle så finner du det ut. 8759167[/snapback] De er ikke der Dessuten er det ingen som vil flytte inn i byen min Kanskje fordi de ikke får strøm
Brian Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 (endret) De er ikke der Dessuten er det ingen som vil flytte inn i byen min Kanskje fordi de ikke får strøm 8760524[/snapback] Hvis de skal flytte inn på du jo ha fylt alle kravene. Vann, strøm, osv. Husker ikke om det var nødvendig med brannstasjon og slikt heller, er så lenge siden sist jeg spilte det. edit:leifar Endret 1. juni 2007 av Brian_N
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå