olemedkrutt Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Jeg er en paladin healer som gjerne vil vite hva jeg bør bruke av flasks/elixir i et karazhan raid. Hvor mye kan jeg ha på samtidig? Guardian + battle + en elixir? Hvor mange slike buffs kan jeg ha? Det må være noe billig, da jeg ikke har alchemy eller herbalism.
Knofle Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Du kan ha en battle elixir og en guardian elixir på en gang. Flasks teller som både battle og guardian, så du kan ikke bruke noe i tillegg til denne. Elixir of Healing Power og Elixir of Draenic Wisdom er de jeg bruker i raids. Pluss kanskje en Rumsey Rum Black Label.
Kanetheheatsink Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Fisk i Terrorkar og få en cooking type til å lage fisken med +44 healing og no spirit
Entity extraction Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 (endret) jepp healing power, draenic wisdom plusss golden fish sticks. Er det rart jeg skal droppe alchemy Burt: Du får + 20 stamina whiskey i nagrand Endret 1. juni 2007 av vetle
ASDASDKL2131 Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 Halaani Whiskey heter den, men den er Unique (3), så det er ganske så begrenset. Rumsey Rum Black Label derimot kan kjøpes i ubegrensede mengder fra en vendor i Old Hillsbrad Foothills (Caverns of Time: Escape from Durnholde Keep) for 20s per stack.
String-Jurgen Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 (endret) http://www.wowhead.com/?item=22840 Også en fin guardian elixir du kan vurdere... Endret 1. juni 2007 av String-Jurgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå