Xenphon Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 (endret) Hei Jeg skaffet meg i gå WC3 igjen. Jeg har hatt Frozen Throne, men har mistet cd-keyen til WC3, og siden jeg hadde lyst å spille spillet igjen, måtte jeg da kjøpe WC3. Jeg hadde gledet meg til å komme online igjen, men fikk fort et problem. Når jeg prøver å komme inn på Europa serveren (Northrend), får jeg beskjed om at det ikke går. Får beskjed om at hvis jeg har modem, må jeg koble det opp først. Men jeg har ikke modem, så det skulle ikke være noe problem der. Det rare er også at jeg kommer inn på de tre andre serverne, men ikke den til Europa, som jeg vil helst spille på, da flest spillere er online der når jeg spiller. Er det noen som vet hvorfor dette skjer. Jeg ville vært veldig glad hvis jeg kunne fått fikset dette. Btw, her er bilde av hva som kommer opp når jeg prøver å komme meg inn på Europa serveren: Endret 31. mai 2007 av Xenphon
Rallahr Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Har du prøvd det som står på meldingen? Ellers er det bare å vente litt så kan du prøve da.
Xenphon Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Skrevet 31. mai 2007 Jeg har ventet lenge, men det fungerer ikke. Jeg skjønner ikke hvorfor det skjer. Hvorfor kommer jeg ikke inn på Northrend, men inn på resten av serverne.
Steelrose Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Kan hende serveren var nede, prøv igjen. Den er oppe nå. Hvis du fremdeles ikke kommer inn, foreslår jeg at du kontakter Blizzard Tech Support. Eller sjekker her (funker ikke med opera )
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 (endret) Dra ut ledningen til ruteren, vent 2 min, så putter du inn.. Dette skjedde med meg noen ganger og.. DA jeg spilte.. Dette fungerte for meg. Endret 31. mai 2007 av Slettet-3t93k9
Xenphon Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Skrevet 31. mai 2007 Hva er Hamachi? Uansett, nei, jeg har ikke brukt det. Og takk for hjelpen. Skal uinstallere spillet i morgen, dra ut ruter ledningen og sjekke om noe har forandret seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå