Daisy Chain Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Hei! Jeg ser etter en pc som er dugende til å spille av mp3. Skal ikke jobbe med office eller noe annet. Kun for å spille av musikk. Er det noen som selger kompakte pc'er med det internt grafikkort,nettverk og lyd? CPU trenger ikke å være særlig bra, ca 512mb, 120+GB HD.. Skjerm, tastatur og mus trengs ikke da denne skal fjernstyres fra et annet rom. Finnes det noe slikt for 1000-2000 kroner?
ZyberZone Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Du får vel kanskje ut på bruktmarkedet å lete litt? Ihvertfall i den prisklassen Let etter noe slikt kanskje? http://bruktmarked.hardware.no/annonse.php?a=88022
Daisy Chain Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Skrevet 31. mai 2007 Ja se der ja! Eneste "problemet" er at jeg trenger flere:) Er det ingen som produserer slike nusselige pc'er som kun passer til enkle ting? Takk for svar!
RulleRimfrost Skrevet 31. mai 2007 Skrevet 31. mai 2007 Jeg har sett små-firmaer som dumper batcher av Dell's sff-PC'er på bruktmarked og finn.no. Mitt firma kaster disse, men jeg tok med en GX240 hjem som p2p / print-server, og kan absolutt anbefale slike. Wake on lan og dønn stille. Burde neppe gå for noe mer enn 500,- Mange IBM Netvista og Thinkcenter utfases også for tiden. Slike anbefaler jeg ikke. Dårlig kvalitet på PSU og vifter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå