Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Sola VGS Rogaland - Allmen


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg bor i rogaland og har søkt på sola vgs - allmen. Noen som vet hva snitte ligger på der?

 

Jeg har hørt allmen skal ha ganske mange plasser og at det ikke er noe big deal å komme inn der. Når det var åpen dag der, snakket jeg med en rådgiver som sa at der var folk sist år der som hadde kommet inn med karaktere UNDER gjennomsnitte.

 

Alså da snakker du om under 3 (2,6++). Noen som vet, tror eller mener noe om dette?

 

På forhånd takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Jeg bor i rogaland og har søkt på sola vgs - allmen. Noen som vet hva snitte ligger på der?

 

Jeg har hørt allmen skal ha ganske mange plasser og at det ikke er noe big deal å komme inn der. Når det var åpen dag der, snakket jeg med en rådgiver som sa at der var folk sist år der som hadde kommet inn med karaktere UNDER gjennomsnitte.

 

Alså da snakker du om under 3 (2,6++). Noen som vet, tror eller mener noe om dette?

 

På forhånd takk for svar.

8745374[/snapback]

 

Hei. Jeg går på sola, men går på Økonomiske. Når jeg ser på de som går på almen i dag så er de ikke de smarteste for å si det slik. Nå vet jeg ikke hva snittet ditt er, men har du over 3 så er du garantert å komme inn.

 

Men de siste årene har det blitt en veldig "populær" skole fordi det er et sinnsykt godt miljø der. Så alt kan jo forandre seg til neste skole år.

 

Lykke til :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...