em8568 Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Hei alle! Håper noen kan trå hjelpende til her. Har kjøpt ny mobil idag, men får feilmelding "feil ved tilkobling" når jeg prøver å ringe/sende sms. Noen som vet hva jeg gjør?!? Ikke jeg.... sliter nå... Simkortet funker på annen mobil... Marianne
cyclo Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Hvor gammelt er sim kortet? Prøv å lån deg et sim kort fra noen andre du kjenner. Gjerne fra samme operatør om mulig. Sjekk om det funker. Dersom det funker bestill deg et nytt sim kort fra din operatør.
em8568 Skrevet 31. mai 2007 Forfatter Skrevet 31. mai 2007 Helt flunka nytt kort. Virket med Netcom-kort i den, ikke Ventelo eller Telenor.... Og mitt sim-kort virker på annen telefon. MEN Nokia mener at feilen ligger i kortet, ikke telefonen..... blir såååååå lei....
cyclo Skrevet 1. juni 2007 Skrevet 1. juni 2007 hmm. Høres ikke bra ut. Ta den med tilbake til forhandler og prat med dem. De kommer sikkert til å prøve å brenne nytt sim-kort til deg, og om ikke det funker sender de telefonen inn. Har du prøvd med flere ulike kort. Altså fra telenor og ventelo? I tilfelle så tviler jeg sterkt på at det kan være noe særlig annet enn telefonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå