RainZer Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Nå skjønner jeg ingenting her. Nå har det jo vært problemer hele dagen utifra det jeg har fått med meg å har endelig sjangsen til å logge inn men etter jeg har gjort det havner jeg på en annen server men når jeg går på realm list så er ikke serveren min der heller Ikke funker siden til wow her eller så jeg skjønner ikke noe. Noen som tilfeldigvis har fått med seg noe om den? Spiller på Burning Blade for de som ikke gidder å legge merke til siggen
Bjonski Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 (endret) Nå skjønner jeg ingenting her. Nå har det jo vært problemer hele dagen utifra det jeg har fått med meg å har endelig sjangsen til å logge inn men etter jeg har gjort det havner jeg på en annen server men når jeg går på realm list så er ikke serveren min der heller Ikke funker siden til wow her eller så jeg skjønner ikke noe. Noen som tilfeldigvis har fått med seg noe om den? Spiller på Burning Blade for de som ikke gidder å legge merke til siggen 8743622[/snapback] Sliter selv med at WoW-Europe er nede.. noen som vet årsaken? edit: Burning Blade er oppe.. Tror de fleste serverne er det nå. Endret 30. mai 2007 av Bjohansen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå