eigan Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Hei For å gjøre det enkelt: Det er da en artikkel over kommentarfeltet, det jeg ønsker, er å få det svarte feltet til å gå helt ned til bunnen. Takker for svar. Ikke kommenter dette Hvis noen vil se siden, send meg en PM.
Ståle Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Jeg regner med at det er menyen som er for lang? Har du sett denne http://alistapart.com/articles/fauxcolumns/ ?
eigan Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Skrevet 30. mai 2007 Meyen har ingenting med problemet å gjøre.. Jeg har en div som er i midten, der plasseres artikkelen/posten.. Under den skal kommentarene plasseres, hvis artikkelen skulle være veldig liten, vil jo kommentar delen komme over bunnen, slik at det blir ett hvit område under, det er problemet. Jeg vil at hvis det skulle skje, så skal boksens høye strekke seg nedover.
OscarWoHA Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Vet ikke helt om jeg forsto 100% hva du mente, men jeg prøver Sett en wrapper-div til mørk bakgrunn. Inne i denne har du artikkelen med hvit bakgrunn og en kommentar-div med gjennomsiktig bakgrunn eller evt. mørk.
eigan Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Skrevet 30. mai 2007 Takk Meldarion! Det funket utmerket. Hvis noen skulle ha samme problem en gang: [CSS] html, body { height: 100% } #Wrapperen { background: #fff; } #Bunnen { background: #333; } [/html]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå