Gå til innhold

Uke - bildeserie - skoleoppgave


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes at når temaet var tid, så var det dumt at klokka ikke var like mye i fokus på alle bildene. på 4 og 5 er den litt "utvasket". Bilde 3 ble kanskje litt rotete, kanskje det var meninga? Men en veldig bra serie alt i alt ;).

8743865[/snapback]

 

Oooh, sorry, glemte å nevne det; Krav: I bildeserien må det være kort lukkertid, lang lukkertid, stor dybdeskarphet, liten dybdeskarphet. Så jeg måtte gjøre det sånn :) Er helt enig med deg, og om oppgaven hadde vært helt fri hadde jeg nok gjort det litt annerledes.

Klokken er forresten utvasket på grunn av blenderverdien som er på 1.8 på de bildene, mens de på resten av bildene er cirka blender 10.

Lenke til kommentar
Jeg synes at når temaet var tid, så var det dumt at klokka ikke var like mye i fokus på alle bildene. på 4 og 5 er den litt "utvasket". Bilde 3 ble kanskje litt rotete, kanskje det var meninga? Men en veldig bra serie alt i alt ;).

8743865[/snapback]

 

Oooh, sorry, glemte å nevne det; Krav: I bildeserien må det være kort lukkertid, lang lukkertid, stor dybdeskarphet, liten dybdeskarphet. Så jeg måtte gjøre det sånn :) Er helt enig med deg, og om oppgaven hadde vært helt fri hadde jeg nok gjort det litt annerledes.

Klokken er forresten utvasket på grunn av blenderverdien som er på 1.8 på de bildene, mens de på resten av bildene er cirka blender 10.

8744324[/snapback]

 

Tenkte på det jeg og, men når jeg ser her at alt er gjennomtenkt kunne du vell ikke fått noe dårligere enn karakter 6 ;)

Lenke til kommentar
Artig serie, men det som slo meg var at fra første bilde og videre, så går klokka bakover, og hopper litt frem mitt inne. Ser uprofft ut.

8746627[/snapback]

 

Det er fordi personen (meg) har god og dårlig tid på de forskjellige bildene. Går ut i fra at det var det du mente. Det er et viktig poeng å få med seg, siden temaet tross alt er tid ;)

Endret av madsmaurstad_no
Lenke til kommentar

Haha, ved første øyekast virket de enormt random. Når man leste mer og forsto ideen bak var det bare genialt. Pur genialt. Også moro å se forskjellen på de forskjellige innstillingene når det er så enkelt å sammenligne alle bildene med hverandre. If you got me

 

Flott til deg :)

Lenke til kommentar
Blir helt fascinert (skrives det sånn?), likte denne bildeserien meget godt :) Flott utførelse, og ble enda mer genial når en fikk den lille forklaringa med god og dårlig tid ;)

8753356[/snapback]

 

(fra lat. 'forhekse') vekke sterk interesse, fengsle sterkt bildet f-r meg / adj i pr pt: et f-nde menneske / en f-nde tanke

 

looks like it.

 

takk :)

Endret av madsmaurstad_no
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Haha, ved første øyekast virket de enormt random. Når man leste mer og forsto ideen bak var det bare genialt. Pur genialt. Også moro å se forskjellen på de forskjellige innstillingene når det er så enkelt å sammenligne alle bildene med hverandre. If you got me

 

Flott til deg :)

8747073[/snapback]

 

Ja, lett å se forskjellen på instillingene da :)

Lenke til kommentar

Der var en fortjent karakter, morsomt bilde mange nok kan kjenne seg igjen i. Eneste som var litt irriterende var som nevnt klokken som ikke hver gang var i fokus. Hadde riktignok ikke irritert meg på det hvis ingen hadde nevnt det.

Men jeg har et spørsmål til deg, trådstarter. Du sier skoleoppgave, hvilket år snakker vi om? Jeg skal gå media og kommunikasjon på Noroff til neste år (videregående) og lurer på om jeg også vil få slike oppgaver? Sånn "ta noen bilder" oppgave.. ? :D

Lenke til kommentar
Men jeg har et spørsmål til Vaffel89. Jeg skal gå media og kommunikasjon på Noroff til neste år (videregående) og lurer på om jeg også vil få slike oppgaver? Sånn "ta noen bilder" oppgave.. ? :D

8829859[/snapback]

Går selv media på 2.året nå, riktignok ikke privatskole da, men her har vi hvertfall foto både første og andre året. Har hatt en 4-5 foto oppgaver nå kan jeg tippe

Lenke til kommentar
Der var en fortjent karakter, morsomt bilde mange nok kan kjenne seg igjen i. Eneste som var litt irriterende var som nevnt klokken som ikke hver gang var i fokus. Hadde riktignok ikke irritert meg på det hvis ingen hadde nevnt det.

Men jeg har et spørsmål til deg, trådstarter. Du sier skoleoppgave, hvilket år snakker vi om? Jeg skal gå media og kommunikasjon på Noroff til neste år (videregående) og lurer på om jeg også vil få slike oppgaver? Sånn "ta noen bilder" oppgave.. ? :D

8829859[/snapback]

 

Vi snakker VK1 :)

Lenke til kommentar
hehe, stilige greier :D Ser ikke forskjell på dagene, er det meningen? Eller er det bare forskjellige typer morgener?

8830073[/snapback]

 

Det er meningen at det ikke skal være noe forskjell på dagene men jeg håper det blir sett på som at mandag er det med rødt og at søndag er det med bukse, skjorte og slips på stolen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...