Gå til innhold

Aksjespillet; hvordan ligger du an?


jammi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det faktisk folk som spiller aksjespillet enda? Det er jo bare feil med det..!

Spilte frem til den dagen det skulle komme en oppdatering, som var for ca 70 dager siden, men den oppdateringen kom jo aldri.

Jeg sitter blant annet med to poster á 50k i PAN(Ja, PAN), disse er det umulig å kvitte seg med. Det er absolutt ingen ting som stemmer.

 

Foretrekker Excel :w00t:

Lenke til kommentar
Er det faktisk folk som spiller aksjespillet enda? Det er jo bare feil med det..!

Spilte frem til den dagen det skulle komme en oppdatering, som var for ca 70 dager siden, men den oppdateringen kom jo aldri.

Jeg sitter blant annet med to poster á 50k i PAN(Ja, PAN), disse er det umulig å kvitte seg med. Det er absolutt ingen ting som stemmer.

 

Foretrekker Excel :w00t:

8747785[/snapback]

..og nøyaktig hva er excel? Bortsett fra regnearkprogrammet i Microsoft Office :p

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 år senere...

Jeg synes det er mer spennende å bruke egne penger enn lekepenger på børsen. Jeg ville nok tatt mye større risikoer med lekepenger.

 

Men sitter her på Tenerife og ser at min portefølje har steget mer enn vi har brukt på reise, mat og drikke på den første uka av vår førjulsferie. Sånt liker jeg...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...