Gå til innhold

Scanregw


Anbefalte innlegg

Jeg sitter på en flunkene ny pc med en defekt RAM brikke og kjører win98.

Jeg har hatt mye problemer med SCANREGW.

D første jeg gjorde var å formatere hardisken. Så tok jeg en ren installasjon av WIN98 SE og allerede etter omstarten rapportete den at SYSTEM.DAT filen var skadet. Den reparerte feilen å gikk vidre. Greit...

Jeg kommer inn i windows men ikke lenger, Legger jeg til drivere eller programmer, finner scanregw en feil i systemregisteret og gjenopretter systemfilene slik at programmet/driverne blir korrupte og ubruklelige, noe som skaper MYE trøbbel.

Jeg lasta ned et slags regcleaner program og bare etter installasjonen av windows fant den ca 69 feil. Deretter deaktiverte jeg regedit fordi jeg så ingen annen løsning. Jeg installerte Internet Explorer 6.0 og regcleanern fant ca 50 nye feil. Er d ikke litt dårlig at programer kommer ut med så mange feil? Vel d er jo microsoft så jeg ble ikke sjokkert akkurat.

Etter deaktiveringen av scanregw kjører alt nesten stabilt

Men spill har en tendens till å ikke kjøre lenge om gangen eller starte opp i det hele tatt spesiellt 3d spill.

Kan RAM brikka vere syndebukken? Kan den virkerlig skappe så mye feil og korrupsjon i programvare? Det skjønner jeg ikke helt...

Vil noen hjelpe?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...