Gå til innhold

Commanche 4 hakker uten grunn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg burde da ha nok datakraft til å kjøre dette spillet (sjekk siggen), men spillet hakker noe voldsomt (t.o.m. i 640x480 med alle settinger på low).

Spillet er rett og slett uspillbart. Jeg har alle nyeste oppdateringer som er mulig å få tak i.

Noen hint??

Telcotar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Telcontar; du må nok se det i øynene: PC-en din er utdatert! :razz:

Hihi... hvor gammalt er detta spillet da? Kanskje det er for gammalt, eller kanskje det ikke støtter OS'et ditt, eller kanskje du har noen forstyrrende drivere. Kan være så mangt.

Hva med å kjøpe mer RAM? :razz:

Skrevet

Morsomt ja, men seriøst. Jeg må få igang spillet skikkelig, har alltid digga helikopter spill.

Kjører jo Colin McRae Rally 2 i 1280x1024 i 32bit med det meste på high detail. Andre spill funker også fint på denne oppløsningen.

Telcontar

Skrevet

Spillet har nettopp kommet ut, regner med at den støtter WinXP.

Om jeg har forstyrrende drivere burde vel gitt utslag i andre spill også.

Får vel prøve å reinnstallere spillet igjen :sad:.

Telcontar

Skrevet

Noe à la Norton Ghost. Ironisk nok følger GoBack med i Norton Sysworks. Men forskjellen ligger vel i at du selv velger når du skal bruke Gjost. GoBack kjører konstant i tilfelle systemkræsj.

Skrevet

Er en bug i nvidia driveren for xp og geforce kort, har hatt samme problem med spillet, men ordnet seg da jeg oppdaterte via driveren (amd kort) og gikk ned til en eldre geforce driver. Hardware.no har en artikkel på dette nå nylig et sted.

Skrevet

Har ATI Radeon 8500 som du kanskje ser, det er helt sikkert ett driver problem det er det ikke tvil om.

Får snart GF3Ti500 så jeg får vel prøve å løse det da.

Telcontar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...