Giefepixplx Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 som sakt så får eg ikke til WoWVid, gjort det slik det stod i instruksene og alt men får bare svart rute eller i verste tilfelle wowcrash ( ) Noen som har fått det til og vil dele sin "mørke hemmelighet"?
Burg Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Funker fett for meg, satt meg ned for å fikse det da jeg så linken i sta. Det man må gjøre er å tilpasse vinduet der filmen vises på størrelse med det som er på wowskjermen, men det skjønte du vel kanskje? Også endret litt på de skalaene der det står Blue, Green og Red. Når blue står på 1 og d andre på 0 funka det for meg, ellers var den bare svart. Veit ikke om dette hjelper noe men verdt et forsøk.
Giefepixplx Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Skrevet 29. mai 2007 hadde Blue på 1 og resten på 0. og hadde skalert det til der det skulle vere
Giefepixplx Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Skrevet 29. mai 2007 Med wowvid kan du se videoer og tvprogram menst du grinder eller Quester. Anbefales å prøve
Mattenerd Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Får det fortsatt ikke til å funke... Har blå på 1 og andre på 0. Ser fortsatt bare svart
Burg Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Har ikke peiling på hvorfor det var slik at blå måtte være 1 på og de andre på 0, men det var det eneste som funka på min PC. Prøver det samme på en annen PC nå, og har ikke fått det til å funke her. Hvis noen har smarte ideer, spytt ut.
GtReBra Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Eller bruke f.eks VLC og sett den på allways on top. Og spill WoW i Windowed mode
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Hva er VLC? 8731167[/snapback] http://www.google.no/search?q=vlc&ie=utf-8...lient=firefox-a
Phyx Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Dere har testet og gjort som det står? 1) Play a video on the player. Resize it to be the size that you want it to show up in game and place it on your desktop to where you want it to be in game 2) Run WoW. Once youve selected your character and are in game there should be a BLACK window in WoW. If not open the options window by R-Clicking the WV Icon on your minimap. Make sure the box next to Show/Hide WoWVid is checked 3) Move the black box by dragging it to where you placed you player on your desktop. You can resize WoWVid if needed by using the little resize circle in lower right corner of the WoWVid Window. It is important that the WoWVid Window and your Player window line up or you will see no video.
Mattenerd Skrevet 29. mai 2007 Skrevet 29. mai 2007 Jepp. har akkurat gjort alt det der. Har brukt teip for å måle akkurat hvor filmen er og den passer nå med WoWVid vinduet. ... Jeg bruker Windows Media Player, men det burde vel ikke ha noe å si
Mattenerd Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Funker fortsatt ikke... Ingen som kan hjelpe meg?
.tomf Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 Wowvid er unødvendig. Som sagt før: WoW i windowed mode med mediaspilleren satt til "always on top" = win.
Blib Skrevet 30. mai 2007 Skrevet 30. mai 2007 WoWVid stoppet å fungere når jeg installerte Vista, hvilket OS kjører du? Som nevnt uendelig med ganger så bør du heller kjøre always-on-top-trikset med vista. med MPC kan du fjerne caption, slik at du kun ser film. Da er det like bra, eller bedre, enn WoWVid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå