Salemonsen_ Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Hei. Jeg ska i dag bestille meg et nytt skjermkort det blir vell 8800 gts siden det da er "mest for pengene/bang for buck" men er det noe ytelses forskjell på de 2 når jeg da bare har en 19" CRT skjerm? Jeg har heller ikke tenkt på å kjøpe noen ny skjerm heller siden denne her er bra nok for meg. Raske svar godtas med et smil!
snarius Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Utan å vite kva maksoppløysinga på skjermen din er (eller kva oppløysing du spelar på), er det vanskeleg å seie kva som løner seg mest å kjøpe. Men eg held ein knapp på versjonen med 320 MB då den er ganske rimeleg. Om du spelar på svært høge oppløysingar, er det nok ein god ide å kjøpe versjonen med 640 MB. Ellers vil eg tru 320 MB er bra nok.
Salemonsen_ Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Skrevet 28. mai 2007 Utan å vite kva maksoppløysinga på skjermen din er (eller kva oppløysing du spelar på), er det vanskeleg å seie kva som løner seg mest å kjøpe. Men eg held ein knapp på versjonen med 320 MB då den er ganske rimeleg. Om du spelar på svært høge oppløysingar, er det nok ein god ide å kjøpe versjonen med 640 MB. Ellers vil eg tru 320 MB er bra nok. 8726318[/snapback] 1280x1024 er det jeg bruker å spille på av og til 1600x1200 men det er skjeldent BTW jeg bestilte 320Mb versjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå