Gå til innhold

Monster spill på ps2

Anbefalte innlegg

Skrevet

husker jeg spillte et spill hvor du kunne være forskjellige monstre i forskjellige byer, hvor du da alltså sloss mot andre monstre, noen som har en ide på hva jeg mener? Irriterene å ikke huske navnet :p

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Skrevet
husker jeg spillte et spill hvor du kunne være forskjellige monstre i forskjellige byer, hvor du da alltså sloss mot andre monstre, noen som har en ide på hva jeg mener? Irriterene å ikke huske navnet :p

8724368[/snapback]

Monsters gone Wild

Skrevet (endret)

nei...det er vell en film?

husker noen av monstrene var Alien,steinmonster, lava monster etc. ingen som husker :hmm: ?

Edit: trur ikke det er monsters heller, har du bilder av spillet monsters da? så kan jeg se om det er det :p

Endret av Grievdus
Gjest Slettet+5132
Skrevet
nei...det er vell en film?

husker noen av monstrene var Alien,steinmonster, lava monster etc. ingen som husker  :hmm:  ?

8724412[/snapback]

Mener du det spillet som var 2D?

Skrevet

om du tenker på det samme spillet som meg med mange forskjellige monstre som kan plukke opp busser, antenner og sånn og deretter kaste det på hverandre heter dette spillet: War of the Monsters ;)

Skrevet (endret)

Der har vi det :dribble:

tusen gjertlig takk! :D

Edit: noen som vet om det er mulig å spille av spillet på ps3?

Endret av Grievdus
Skrevet

Det er vel et slikt spill man idag kan være heldig å finne i den lokale 99,- kassen. :hmm:

har egentlig aldri sett etter det. Men jeg likte demoen. Kanskje jeg skal se om jeg finner det. Hadde sikkert vært morsomt å spilt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...