Gå til innhold

Sommerferie i Geiranger.


Anbefalte innlegg

Hei folkens! :D

 

 

Jeg og min familie har tenkt oss til Geiranger en uke i juli, ettersom vi har fått så gode tilbakemeldinger om stedet.

 

Vi er enda litt usikre på hvordan vi skal bo, med tanke på at den ene i familien ikke har lyst til å bo i telt. Dette slår selvfølgelig tilbake på at de fleste hytter o.l er utleid per dags dato.

 

Derfor lurer jeg på om det er noen som har noe kjennskap/anbefalinger til hoteller/hytter man kan bo på i Geiranger?

Eller generelt info om hva man BØR få med seg osv.

 

 

Setter umenneskelig stor pris på svar. På forhånd tusen takk! :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan jo anbefale en natt på hvert hotell, altså Grotli (før du drar ned i dalen), over dalsnibba, kaffe på Djupvasshytta, så er det fire hoteller i Geiranger. Kjør opp ørnesvingene, ta ferge/padle ut i fjorden og gå opp på en av gårdene/setrene en dag. Så har vi jo fjordmuseet, en nedlagt natursti og ferge til Hellesylt hvor en kan kjøre mot stryn eller stranda. Kjører en mot stryn er det ikke lange omveien til briksdalsbreen i Oldedalen, og gamleveien over strynefjellet er jo flott å få med seg. Da er man tilbake på Grotli...

 

-RM

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Kan jo anbefale en natt på hvert hotell, altså Grotli (før du drar ned i dalen), over dalsnibba, kaffe på Djupvasshytta, så er det fire hoteller i Geiranger. Kjør opp ørnesvingene, ta ferge/padle ut i fjorden og gå opp på en av gårdene/setrene en dag. Så har vi jo fjordmuseet, en nedlagt natursti og ferge til Hellesylt hvor en kan kjøre mot stryn eller stranda. Kjører en mot stryn er det ikke lange omveien til briksdalsbreen i Oldedalen, og gamleveien over strynefjellet er jo flott å få med seg. Da er man tilbake på Grotli...

 

-RM

8750189[/snapback]

 

Takk! Men tror du det er ledig på hotellene sånn fortløpende? Altså, er det bare å komme innom og overnatte? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...