Gå til innhold

Får ikke ranking av å spille online

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Når jeg spiller (online, ranked servere) så får jeg ikke noen rank, (som i progress på den statusbaren i BFHQ)

Lagde en ny account i går, tar det litt tid før man kan få "xp"/ tar det litt tid før det kommer opp på BFHQ?

EDIT: Det er BF2

Endret av gizmomats
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

åå... eerhm binkomats999 hvis du mener profilen in-game... :p

EDIT: Men dere skjønner hva jeg mener? Jeg vet at det ikke er en kamp så blir du promoted, men det står ikke NOE progress, ikke tid spilt engang...

Endret av gizmomats
Skrevet

Det er ikke registrert noen spilletid på deg ennå ja.

http://battlefield.ea.com/battlefield/bf2/...ileid=100784365

http://bf2tracker.com/bf2_userprofile.php?bf2id=100784365

Men det er registret at du spiller på ranka server(last battle 27.05)) så det kommer nok.

Hvis jeg ikke husker feil kommer ikke statsen opp før du har minst ca.200 poeng og det kan ta noen dager før det blir oppdatert. Sjekk på de linkene der på mandag/tirsdag da har det antagelig kommet noe.

Skrevet

Eller bare til å gå inn på www.bf2s.com

www.bf2player.com

Kjekke sider å veldig oversiktlige..! :thumbup:

syns jeg da

Skrevet
Når jeg spiller (online, ranked servere) så får jeg ikke noen rank, (som i progress på den statusbaren i BFHQ)

Lagde en ny account i går, tar det litt tid før man kan få "xp"/ tar det litt tid før det kommer opp på BFHQ?

EDIT: Det er BF2

8715668[/snapback]

Hmm, det var merkelig, kanskje du bare bør vente litt. :)
Skrevet (endret)

MainG & Stexil: trådstarter har fått svar (og stats) for en uke siden, hva er poenget med å bumpe tråden?

Endret av FPShooter
Skrevet

Enig, kanskje en ide å lese postene over først, og se om trådstarter har fått svar.

Jeg får rank nå forresten.. :)

Takk for svar, FPShooter.

Jeg ber om at denne tråden stenges.

Hilsen Gizmo.

Skrevet
MainG & Stexil: trådstarter har fått svar (og stats) for en uke siden, hva er poenget med å bumpe tråden?

8762871[/snapback]

3 ting til deg..

1. Jeg prøver å være vennlig med han..

2. Jeg bumper ikke, det er å skrive for eks. "bumb" "hei på deg" osv osv

3. En uke siden er feil :hrm: (litt pirkete)

Skrevet

Oh golly.... MainG. Tre ting til deg:

1. Jeg skjønner og setter pris på at du vil hjelp, men jeg fikk svar allerede i fjerde post.

2. Det er IKKE min oppfatning av bumping. Bumping for meg er at enten trådstartet skriver et innlegg for å få tråden høyere opp på hovedsida, eller at du skriver for å få innlegg. Som FPShooter sier: hva er poenget med å bumpe tråden?

3. Ja, det er litt pirkete.

Og når jeg tilogmed har skrevet at jeg ønsker tråden stengt, er det vel ikke noen grunn for å svare...?

Dernel: Problemet var at jeg trodde jeg ikke fikk rank av å spille online, kanskje noen innstillinger eller noe, men det var altså bare det at det tok litt tid før det kom opp på BFHQ. :)

mvh. Gizmo. (Og du trenger IKKE svare på denne posten.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...