Gå til innhold

Burdet det bli ulovlig å jobbe den 1 Januar?

Burde det bli ulovlig å jobbe den 1 Januar?  

1 stemme

1. 1. Burde det bli ulovlig å jobbe den 1 Januar?

• JA!
      4
    • Nei! Masse penger serru!
      16
    • Jobbing er for pyser...Sos. er livet
      3
    • Arbeidsgiveren burdet blitt skutt med tolv sju
      4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stemte nei, ettersom jeg ikke hadde kommet meg hit tidsnok til å begynne å jobbe den 2. hvis ingen tog hadde kjört. Og hva med fx sykehus, dyrehold, skip og andre ting som man ikke bare kan gå ifra og la drive i sin egen sjö, mer eller mindre bokstavelig talt? Men det burde ikke være lov å tvinge eller true noen til å jobbe den 1.1. hvis man ikke må det i utgangspunktet.

Skrevet

Om du ikke liker å jobbe på sånne dager bør du se etter noe annet å gjøre. :roll: Et samfunn er dessverre nødd å ha 24/7 på engelte arbeids plasser. For mindel så skulle engentlig ingen ha jobbet sånne dager, men alle vet at det er umulig å få til.

• Liker 1
Skrevet

Er vel ikke noe værre den dagen enn en søndag, eller lørdag om man er ute fredag, eller fredag om man er ute torsdag, eller..... :o

Skallebanken 1 januar er oppskrytt 8)

Skrevet

Tjente i overkant av 220 kroner timen den første januar og penger er morsomt. Jul og påske er jo egentlig bare dårlige påskudd til fri pga. den feite papirblekka en eller annen tulling skreiv ned for lenge siden.

Skrevet

apotekere skulle hatt jobbplikt den 1ste så de kunne solgt oss smertestillende og hodepinetabletter i bøtter og spann... iallefall noe jeg savna :oops:

Skrevet

Kanskje dette var en lærepenge? Hva med og være litt raskere med og kjøpe smertestillende. Kjøp deg et par pakker og kast den i medesin skapet, eller skoffa.. whatever. bare du har dem til Jan 1 :) Lurer på om jeg og skal løpe ned til apoteket og skaffe meg noen til neste år? :) Nei jeg la meg. seint gutter. skole i morra og greier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...