Gå til innhold

P5W DH Deluxe Wifi og Vista Ultimate problem


h00v3r

Anbefalte innlegg

Har altså et problem med denne sammensetningen. Det innebygde Wifi kortet på P5W DH Deluxe vil ikke bli gjenkjent i Vista Ultimate. De som kjenner til vista vet at det er en

oppdatering som windows vil ha deg til å installere for Realtek Wireless cards, denne mislykkes hver gang.

 

 

Har derforprøvd å laste ned de seneste driverne fra Asus sin offisielle side senest i dag, uten at det hjalp noe.

Håper derfor det er noen andre som har hatt samme problem og kunne gitt meg en løsning.

 

Vil på forhånd takke alle positive svar :D

Endret av The_dark_lord
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Sliter også med trådløs kortet i Vista. Har ikke brukt det på lenge, bare brukt kabel. Men idag når jeg skulle bruke trådløsen igjen, så finner jeg ikke tilkoblingen. Finner ikke kortet i enhetsbehandlig. Prøvd å installert driver og programvare fra Asus på nytt for å se om det dukker opp. Men det gjør det ikke :|

 

Noen som vet hvordan jeg kan få tilbake tilkoblingen, kortet?

Er jo ikke vits i å skru opp for å ta ut kortet og sette det inn igjen, siden det er integrert.. :|

 

Anybody?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Sliter også med trådløs kortet i Vista. Har ikke brukt det på lenge, bare brukt kabel. Men idag når jeg skulle bruke trådløsen igjen, så finner jeg ikke tilkoblingen. Finner ikke kortet i enhetsbehandlig. Prøvd å installert driver og programvare fra Asus på nytt for å se om det dukker opp. Men det gjør det ikke :|

 

Noen som vet hvordan jeg kan få tilbake tilkoblingen, kortet?

Er jo ikke vits i å skru opp for å ta ut kortet og sette det inn igjen, siden det er integrert.. :|

 

Anybody?

8815279[/snapback]

 

Hadde akkurat det problemet som nevnt over. Det jeg gjorde var at jeg uninstallerte alle asus nettverksprogram, deretter gikk jeg inn på enhetsbehandlingen og fjernet Realtek RTL8187 Wireless boksen. Viss det ikke står der er det den med et utropstegn foran. Så tok jeg en restart og da kom den med en gang. Synes dette var merkelig, men det funket jo.

Endret av hyped
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...