Gå til innhold

Twisted Wishes Tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det får du, men desverre er karakter basert på en 6-10 skala, hvor av en 6 er det svakeste.

Jeg ønsker meg Skullcandy headsett

Skrevet

Avgiftene i norge er fjernet, og folket lever i sus og dus. Du derimot har ved en feiltagelse blitt utvist av landet fordi du har blitt forvekslet med en polakk som var her for å plukke jordber uten gyldige papier.

Jeg ønsker at det gikk bra på eksamen i dag :)

Skrevet

Det blir det men den varmer så mye at du får heteslag.

Jeg ønsker at det kommer til å gå bra på prøve muntlig eksamen imorgen :)

Skrevet (endret)

Gratulerer, det gikk bra på prøve-muntlig... for læreren og alle de andre i klassen. Men ikke for deg desverre.

Jeg ønsker meg et nytt, billig, mobilabbenoment.

Endret av SimDaDim
Skrevet

Du fikk et helt gratis ekstremt bra mobilabbenoment, men siden du ikke fikk betale noe tilbake fikk du dårlig samvittighet

Jeg ønsker meg en ny, bra og stille pc.

Skrevet (endret)

Det får du, men det viste seg at delene og viftene i den var billig-varer så den begynte å bli dårlig og begynte å bråke :p

Jeg ønsker meg en glasscola :)

Endret av Drunka
Skrevet (endret)

Du får ei så stor seng med ei deilig dame i at du bruker ei uke på å lete etter henne men har fortsatt ikke funnet henne

Jeg ønsker meg en grandiosa fra tord company

Endret av Mad Esc
Skrevet

OT alarm hvem skal jeg oppfylle ønsket for?? Mad Esc er fornøyd med Grandiosa fra Tord Company til 1500NOK og lordarild vil ha saft,(lordarild+saft)(Mad Esc+Grandiosa fra Tord Company til 1500NOK)= input error

Hmm ikke bra får go mad esc Saft og Lordarild Grandiosa fra Tord Company til 1500NOK

jeg vil at lego kabinett designet åpenbarer seg for meg

Skrevet

Det gjorde det, men dessverre kom en liten gutt og trodde han kunne leke med det, og vips så var det ikke noe kabinett lenger.

Jeg ønsker meg en plass i Age of Conan-betaen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...