RogueAlien Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 (endret) Hei jeg prøver og skaffe meg en brukbar Amiga 500 eller 1200. Jeg må helst ha harddisk på den, ekstra minne og annet utstyr. Men jeg har bare ikke peiling på hvor mye sånt er verdt lenger. Kan noen gi meg noen tips? Om noen der ute har noe sånt dere vil selge til en rimelig penge så gi beskjed! Endret 26. mai 2007 av RougeAlien
theck1 Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Hei jeg prøver og skaffe meg en brukbar Amiga 500 eller 1200. Jeg må helst ha harddisk på den, ekstra minne og annet utstyr. Men jeg har bare ikke peiling på hvor mye sånt er verdt lenger. Kan noen gi meg noen tips? Om noen der ute har noe sånt dere vil selge til en rimelig penge så gi beskjed! 8705271[/snapback] Tipper at du må over tusenlappen, kanskje et par tusen, kommer nok litt an på hva som følger med, og standen på de. De begynner jo trossalt å dra på åra, og de har jo en viss verdi som en av de første "pc'ene". Har en amiga 500 på loftet, men den har blitt spillt ihjel rett og slett
RogueAlien Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Skrevet 26. mai 2007 Hei jeg prøver og skaffe meg en brukbar Amiga 500 eller 1200. Jeg må helst ha harddisk på den, ekstra minne og annet utstyr. Men jeg har bare ikke peiling på hvor mye sånt er verdt lenger. Kan noen gi meg noen tips? Om noen der ute har noe sånt dere vil selge til en rimelig penge så gi beskjed! 8705271[/snapback] Tipper at du må over tusenlappen, kanskje et par tusen, kommer nok litt an på hva som følger med, og standen på de. De begynner jo trossalt å dra på åra, og de har jo en viss verdi som en av de første "pc'ene". Har en amiga 500 på loftet, men den har blitt spillt ihjel rett og slett 8705406[/snapback] Ja eller det var vel pc'er på samme tid men Amiga var rett og slett bedre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå