Gå til innhold

hva synes dere om denna pc`en ?


Anbefalte innlegg

LG 17" LCD L1710S TCO-99 5 035,00

 

 

LG CD-brenner IDE 52x/24x/52x Retail 787,00

 

 

Western Digital Caviar 120GB IDE 7200RPM SE 1 615,00

 

 

MSI GNB MAX-FISR Mainboard S478/533mhz 2 245,00

- E7205, Dual DDR, S-ATA, ATA133, IEEE1394

 

 

2 * TwinMOS PC2700 DDR-DIMM 512MB CL2.5 2 250,00

 

 

Intel Pentium 4 2.53 GHz Boxed PC533 2 475,00

 

 

Crucial ATI Radeon 9700PRO 128MB DDR 3 285,00

 

Til sammen så koster dette 17 742,00

 

så hva synes dere?

noe jeg burde ta vekk ?

eller sette på ?

 

Mvh Haavard

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville nok satt på en dvd spiller :)

Hvis du først skulle slått skikkelig til ville jeg tatt en av Pioneers slot-in modeller. Komplett.no selger dem (sikkert flere også) Anbefaler s106 på det sterkeste:)

Brenneren tror jeg at jeg ville byttet ut. Fordi jeg har en del dårlig erfaringer med LG. Ellers ville nok dette vært en drømmepc :wink:

 

Av det du har skrevet opp er det lite jeg hadde villet klage på, så lenge du har penger nok. Lykke til! :D

 

Og godt nyttår forresten:)

 

Kabinett???

Chieftec dragon desidert :wink:

Lenke til kommentar

enig med de foregående...

 

Dvd spiller fra Pioneer. Ville personlig ha bytta ut LG brenner'n med en Plextor 48x, til 200kr xtra... Den er svinbra, har dein selv(har Pioneer slot-in også, en knall kombinasjon)

 

når det gjelder kabinett, ville JEG ha gått for Lian-Li (koster litt men) eller Chiftech i alu. Komplett har et alu.Chieftech kab. med PSU til over 1000,-lappen... Så kain du oppgradere PSU'n til en Enermax e.l. senere.

 

Skal du ha kjøling, så gå for PAPST, dem koster noen kr mere enn konkurrentene, men det er topp kvalitet(støysvake). Kjør til å begynne med std P4 kjølern, så når du betiller Enermax PSU for eks. hos Microplex ved en senere anleding, riv i en Swiftec kjøler til CPU'n... Da blir dein fornøyd.. :D

 

Lykke til...

Lenke til kommentar

Synes prisytelse ikke stemmer helt her, vell greit nok at det er en bra pc, men hvis du går ned bittelitt vil prisen bli en helt annen. F.eks trenger du sikkert ikke 2x512 ram, gå ned til 2.4 koster deg 500 mindre. Msi sitt hovedkort er vell fram det nye chipsettet visst jeg ikke tar helt feil ?

Ville heller gått for et pe kort, her sparer du 500 til. Dette fordi disse kortene er helt nye, har vell ikke kommet i butikken enda. For deg er det kanskje ikke penger å snakke om, iallefall for meg(student), velger jeg å ta produkter som ikke er av den nyeste sorten, nettopp fordi disse er endel dyrere enn ting som har vært lengre på markedet.

Lenke til kommentar
Synes prisytelse ikke stemmer helt her, vell greit nok at det er en bra pc, men hvis du går ned bittelitt vil prisen bli en helt annen. F.eks trenger du sikkert ikke 2x512 ram, gå ned til 2.4 koster deg 500 mindre. Msi sitt hovedkort er vell fram det nye chipsettet visst jeg ikke tar helt feil ?

Ville heller gått for et pe kort, her sparer du 500 til. Dette fordi disse kortene er helt nye, har vell ikke kommet i butikken enda. For deg er det kanskje ikke penger å snakke om, iallefall for meg(student), velger jeg å ta produkter som ikke er av den nyeste sorten, nettopp fordi disse er endel dyrere enn ting som har vært lengre på markedet.

 

Kunne ikke vært mer enig :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...