SkinnyT Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Har egentlig hatt dette problemet med høy latency ganske lenge. Den pleier alltid å ligge på +400ms, men nå i det siste har det tatt helt av. Ligger på over 2000ms forsinkelse hver gang jeg spiller, noen ganger helt oppe i 15000ms (!) Har trådløs forbindelse til nett (bra, stabilt signal), hastigheten er på rundt 3000kbit/s ned og 500kbit/s opp. ISP: NextGenTel. Dette er bare så sinnsykt irriterende, ødelegger spilleopplevelsen helt. Kan spille maks 15 min før jeg blir disconnected og må logge inn igjen. Når jeg caster spells osv, tar det en evighet ifra jeg har trykt til det skjer noe, noe som ofte resulterer i død. Lurer på om det har noe med brannmuren å gjøre, åpning av porter osv. Noen som kan hjelpe meg, komme med forslag. Hadde vært fint.
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Du (eller andre i nettverket ditt) driver ikke med noen opp-/nedlastning mens du spiller? Hvis ikke hadde jeg prøvd å finne et program som logfører trafikken/oppkoblingen din.
Sigurdn Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 Hvis du til vanlig har 400 lat, så er det noe som er litt galt vil jeg tro. Du burde ikke ligge over 150 lat hvis det ikke foregår nedlasting av noe på nettverket ditt.
Mynotir Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Jeg vet at mange har hatt problemer med NextGenTel...
2rst1 Skrevet 26. mai 2007 Skrevet 26. mai 2007 Min rekord er 26.000ms om eg husker riktig Før hadde eg ofte opp i 15-20 tusen når eg logga inn, også sank den til 7-8 tusen etter 1 min eller noke sånt. Men no er det fiksa Vi hadde problemer med enivest
Speik Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Kanskje du kan fortelle hvordan du fikset det? Kanskje det kan hjelpe trådstarter..
Masserarti Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Hadde problem med ping på 1200+ før, men viste seg at routern gikk varm (noe som visstnok er et problem med de trådløse fra NGT). Merket ikke noe forskjell i nedlastning opplastning osv, men bare i WoW. passet på å skru av routern mens jeg sov hver natt, og har aldri hatt noe problem med høy ping etter det
Datasmurf Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Jeg sliter også med høy latency. Mellom 1500ms og 8000ms. Har vært oppi 40-50.000 en gang, men da gikk routeren til helvete også. Ligger vanligvis på 500 - 700 ms, sjelden under Slitne greier det der :/ *trenger også hjelp* Og ja, jeg vet at det bare er meg som sitter på nettverket når jeg spiller og at jeg ikke laster ned/opp noe i bakgrunnen. Lenge leve Telenor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå