Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kobling av orginale høgtalere i audi a4

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en audi a4 2003 modell og skal ta ut den orginale cdspillern(er vell forsterekr i den også), å bytte den ut med en lcd touchscreen, så ha pc å forsterker i bagasjerommet.

det jeg lurer på er hvordan jeg skal koble dette her?

kan jeg bare skøyte høytalerkablene som gjikk inn i cdspillern videre bakover til bagasjerommet? (så slipper jeg å åpne opp alle dørdekslene for å lege kabler)

har en 5 kanals planet audio forsterker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg har en audi a4 2003 modell og skal ta ut den orginale cdspillern(er vell forsterekr i den også), å bytte den ut med en lcd touchscreen, så ha pc å forsterker i bagasjerommet.

kan jeg bare skøyte høytalerkablene som gjikk inn i cdspillern videre bakover til bagasjerommet? (så slipper jeg å åpne opp alle dørdekslene for å lege kabler)

8697221[/snapback]

Ja det kan du gjøre, så lenge du ikke skal bruke mye penger på stor forsterker og high end lyd, så vil du neppe merke forskjell i lydkvaliteten med orginale kabler.

Hvis du hadde hatt hattehyllehøyttalere kunne du bare klippet av disse, så va ledningene ferdig lagt..

Men du vil uansett så et problem med strøm, og signal kabler, som desverre må legges under trekk, altså du må løsne seter osv.

Skrevet

8697221[/snapback]

Ja det kan du gjøre, så lenge du ikke skal bruke mye penger på stor forsterker og high end lyd, så vil du neppe merke forskjell i lydkvaliteten med orginale kabler.

Hvis du hadde hatt hattehyllehøyttalere kunne du bare klippet av disse, så va ledningene ferdig lagt..

Men du vil uansett så et problem med strøm, og signal kabler, som desverre må legges under trekk, altså du må løsne seter osv.

8698543[/snapback]

jeg har kjøpt en 5 kanals Planet Audio VX 6005. er klar over at det blir en del arbeid. Får heldigvis hjelp av en kompis som akkruat har gjort det samme som meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...