krillee Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 Jeg står imellom to valg: sony ericcson w850i og w880i. w850i har jo mer saker og ting enn w880i som radio etc... Men hvordan er kameraforskjellen på disse to? Kan noen poste bilder de har tatt selv?
Lagn Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 jeg vil da tro w850 har bedre kamera(har helt glemt) men hvor mye.. prøvde å finne test av w850 men den idiotiske søke****** ga meg bare en sniktitt og ingen lesertester og det er heller ingen mobilfoto.. men du kan se mobilfoto av w880 her og en sniktitt eller noe sånt på w850 her.. selv om den ikke inneholdt bilder.. men tenkte dette var bedre enn om ingen svarte..
Jens viking Skrevet 24. mai 2007 Skrevet 24. mai 2007 en kamerat av meg har mobilen og kameraet er ikke så mye å skryte av... som sagt: den egner seg godt som mp3 spiller(noe som også er meningen på denne tlf) ikke lagt så stor vekt på kameraet tydeligvis.. men hvis du er ute etter kamera og SE så er K810 det rette valget.
krillee Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Skrevet 25. mai 2007 jeg vil da tro w850 har bedre kamera(har helt glemt)men hvor mye.. prøvde å finne test av w850 men den idiotiske søke****** ga meg bare en sniktitt og ingen lesertester og det er heller ingen mobilfoto.. men du kan se mobilfoto av w880 her og en sniktitt eller noe sånt på w850 her.. selv om den ikke inneholdt bilder.. men tenkte dette var bedre enn om ingen svarte.. 8693691[/snapback] har sett noen anmeldelser med kamera tatte bilder...jeg syntes de så greie ut, men jeg vil vite hva folk flest synes
Lagn Skrevet 25. mai 2007 Skrevet 25. mai 2007 joda... jeg skrev det bl.a. for at den skulle komme opp, den var nesten glemt.. tenkte et svar var bedre enn ingen..
krillee Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Skrevet 26. mai 2007 joda... jeg skrev det bl.a. for at den skulle komme opp, den var nesten glemt..tenkte et svar var bedre enn ingen.. 8703348[/snapback] ja d var jo d da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå