Gå til innhold

Lurer på om jeg skal selge stue pc'en min.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, er ikke ment som en spillmaskin :) men den gjør jobben som stue-pc utmerket... den ser heller ikke stygg ut der den står.. :) men har måttet moddet døren pga høy temp. så er en vifte der... men den er viktig for maskinen.

Skrevet

Er 2-3 tusen alt jeg kan håpe på for denne maskina? lurer på om jeg skal prøve å legge den ut ferdig konfigurert på finn.no for 5-6k... det er kanskje litt mye... men jeg synes det for kjøper hadde vært en god handel, mtp. hvor mye arbeid som det er å bygge nedi den kassa + arbeidet med å få installert nødvendig software... men mulig det ikke er verdt noe...

Skrevet

det er ikke så mye verd desverre, det som regel sånn med ting , man får ikke igjen for det man legger i det som regel , ( i stortsett de fleste tilfeller )

2-3tusen er en fin pris , da lurer du ingen , men du kan jo altids prøve deg på høyere d :hmm:

Skrevet (endret)

Jeg mener at og legge denne pc`n ut på Finn for 5-6 tusen ikke ville vært fair....Er mange som er uvitende ja men hvorfor utnytte seg av det da...Den er verdt toppen 2500-3000 tusen og det er sånn det er...kjøper man en data så er den ikke noe særlig av verdi etter 1-2 år....Vær fair og selg den til en fornuftig pris er rådet mitt.... :thumbup:

Endret av Znoken
Skrevet

hehe, dette er etter 4mnd... bare så du veit... men for en person som ikke kan å bygge selv, og ikke kan å sette opp, vil jo denne pc'en være verdt mer enn bare delene...

Skrevet

Vel, der er jeg ikke enig med deg..... :no: Men ser ikke noe vits i og diskutere prisen noen videre for du gjør som du vil og det kan ingen nekte deg og gjøre... :innocent:

Skrevet

Nei, jeg er fullstendig klar over det... legger den ut for 15000.. Neida... får vel evnt. opplyse om prisene på delene i annonsen da, visst jeg skal selge vel og merke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...