Gå til innhold

Kule plagg våren/sommer 2007?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trenger en lys sommerlig shorts NU. Bor i Oslo. Har sett på noen stilige fra RA-RE, men vil sjekke mulighetene - hittil har jeg bare vært innom Follestad i Bogstadveien.

Noen som har tips til freshe sommer-shortser?

Skrevet

Hmm, noe preppy-ish. Gjerne ett alternativ til alle surfe-shortsene. Går som oftest i skjorter+jeans til sommeren - men nå begynner jeansene å bli for varme.

Skrevet

Som jeg har gjort mange ganger nå, så må jeg anbefale de knelange shortsene fra Hugo Boss, ellers så mener jeg ToS har noen tøffe rutete.

Fillipa K har enkle knelange, samme har RL og. Mye å velge i egentlig.

Skrevet

Får vel ta turen innom S&S i morgen. De rutete fra ToS så jeg idag - stilige, men minnet litt mye om avsagde dressbukser. Må da være vanskelige å matche? Disse var forresten grå, og hang ved siden av en ToS Dressjakke. Mulig det var derfor jeg fikk assosiasjonen. :p

Skrevet
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

1u585-lrg.jpg

Disse skal jeg ha i sommer. Fleste t-skjorter og kule sokker og sånn er kjøpt inn fra før, trenger bare en fin shorts. Forslag? Skal kles til svart t-skjorte med svart hatt + matchende sko, sokker og tørkle(og ev. vanter).

8684716[/snapback]

Hvor får du kjøpt dissE?

Skrevet
Fant kul shorts her (ikke så godt bilde, men det er snøring akkurat der bildet kutter bena):

http://www.c-oberg.no/gallery.php?id=7#5

8800336[/snapback]

AHA! Der var den! Spurte etter denne i Mote og velvære-caféen. Prøvde den på meg på Insomnia (grünerløkka) igår, og tror neimen jeg skal gå for den. Vanvittig behagelig. :)

Skrevet
Fant kul shorts her (ikke så godt bilde, men det er snøring akkurat der bildet kutter bena):

http://www.c-oberg.no/gallery.php?id=7#5

8800336[/snapback]

AHA! Der var den! Spurte etter denne i Mote og velvære-caféen. Prøvde den på meg på Insomnia (grünerløkka) igår, og tror neimen jeg skal gå for den. Vanvittig behagelig. :)

8806928[/snapback]

er det noe sted på nette man kan få kjøpt den? litt kjedelig å bo et stykke i fra grunderløkka

• 2 uker senere...
Skrevet

Noen som vet hvor jeg får kjøpt converse skoene til hippe-erlend. bor i tr.heim, evt. på nettet.

post klær _DU_ synes er kult

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...