Gjest Gjest_Gjest_* Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Har slitt med svette ganske mange år, men det var bare i ansiktet. Prøvde en del milde kremer og slikt som skulle virke, men det hadde ikke noen virkning. Visste om noe som het Aluminiumsklorid 25%, men det stod at det bare skulle brukes under armene, så jeg droppet den tanken. For 3 uker siden kjøpte jeg aluminiumsklorid 25% for å bare se hva som skjedde hvis man tok det på andre steder enn armhulene, og det funker som bare det. Svettingen er mer eller mindre helt borte i forhold til mengden som var før, men jeg skjønner ikke hvorfor selv dama i butikken sa at jeg ikke måtte bruke det andre steder enn i armhulene. Problemene mine er hvertfall løst Slitt i mange år med plagsom svette i ansiktet Bare et råd til andre som også sliter med samme problem
Xtra Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Brukte du 25 % aluminumklorid i ansiktet? Og dette svidde ikke noe infernalsk?
Gjest Gjest_Gjest_* Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Nei, ble ikke rød eller noe. Selvsagt klødde det litt når jeg lå i senga, men dette gikk over nokså raskt.
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Bruker du dette framleis Gjest; eller har det blitt ubehagelig etterhvert?
eldavid Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Har samme problem som du hadde. Hvordan går det nå? Noen bivirkninger?
Lil-H Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 (endret) Hva hvis man svetter generelt ganske mye over hele kroppen? Noen tips?! EDIT: Post 1111 Endret 12. juni 2007 av Lil-H
Gjest Gjest_Gjest_* Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Bruker du dette framleis Gjest; eller har det blitt ubehagelig etterhvert? 8841818[/snapback] Har samme problem som du hadde. Hvordan går det nå? Noen bivirkninger? 8842672[/snapback] Absolutt ingen bivirkninger, merker ikke noe stort mer i panna av smerte. Siden skolen er slutt og været er varmt så har jeg valgt å droppe å påføre det på pannen. Deilig å svette i denne varmen , uten at noen bryr seg. Når du skal påføre væsken fra deoen til panna må du huske på å snurre deoen rundt på pekefingeren din, slik kommer mye av væsken på fingeren og du kan enkelt smøre det utover.
Gjest Gjest_Gjest_* Skrevet 12. juni 2007 Skrevet 12. juni 2007 Merk: Det har liten virkning hvis du blir svett/klam kort tid etter du har lagt deg, noe som er vanlig i denne varmen. Du må være tørr på stedet gjennom hele natta, du tørker ut hele stedet slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå