Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er den korrekte måten å gjøre det på? Jeg bruker

response.sendRedirect("a_page.jsp");

men den virker ikke helt stabil. Ofte så dukker det opp tekst på siden som ikke skal være der. Er ikke sikker på om det har sammenheng med den kommandoen eller hva det er, men det virker sånn. Er liksom akkurat som om en bit av en annen side ligger igjen i et buffer eller noe sånt, og så dukker den opp foran neste side og messer opp en hel masse. Noe som ikke er så rart når den liksom får to doctype og <html> og gjerne litt av head også.

Jeg har prøvd både response.reset(), out.clear() og out.clearBuffer(), men ingen av dem ser ut til å gjøre noe som helst. Hva kan jeg gjøre for å fikse dette?? Trykker jeg f5 liksom, så er siden tilbake til normalen. Men det er jo liksom ikke så veldig brukervennlig på en måte. "Vennligst trykk F5 dersom siden ser elendig ut"...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er nok den måten som brukes j JSP, men du må passe på at output ikke har blitt flushet før du kalles sendRedirect(). Man jeg antar det ikke er det som er problemet siden det nok ville gitt deg et exception.

Skrevet

ja, har sett et par stateexceptions eller hva de nå het, men de har jeg luket bort nå. Og det skjer fortsatt.. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...