Gå til innhold

Erfaringer med HP Compaq nx8430


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Er det noen som har noen erfaringer å fortelle om HP Compaq nx8430 business notebook ?

 

Jeg skal i et par måneder selge min gamle nx6325 maskin. Duger til skole, internett og generell bruk samt noe spilling, men jeg trenger en som kan takle alle de tingene 120 % bedre...

 

vennligst kom inn med innslag og erfaringer. Jeg skal utenlands til høsten og trenger en maskin jeg kan bruke og spille spill på...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tenker du på en nc8430 kanskje?

Jeg har en slik en og den fungerer utmerket til både spill og videoredigering.

 

i WoW har jeg en 50-60 fps i windowed mode med 1280x800 resolution og effekter på samt fine textures. med mye folk og Burning Crusade fancy effekter så synker det kanskje til 30-40 fps.

Jeg kjører 1680x1050 på desktopen.

 

Jeg slengte ekstra minne i min sån at den har 2gb og det var en merkbar forskjell, men maskinen fungerte utmerket med 1gb også.

 

på videoredigering med Sony Vegas så merker jeg lite til at programmet må buffre og mellomlagre selv på 1024 resolution på videofilene. desverre kan ikke det samme sies om avanserte lydfiler med mye effekt og klang i. men igjen så er det et helt normalt onboard lydkort på maskinen, ikke noe å rope hurra for.

 

for 12495 kr så er det en bra maskin. dog leste at HP skal slippe en ny serie nå for å erstatte denne serien om ikke så lenge så kan kanskje være en ide å vente.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...