Gå til innhold

Treng hjelp med MMO-tips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo

Eg ser ette et nytt spel te PCen min, men e usikker på ka for et så e verdt pengane mine.

Har mest lyst på et MMO-spel, men har berre økonomi te 1 om gongen :(

Har gjort ein del research om da, og har komt fram te desse alternativa(men er åpen for andre foreslag).

Lord Of The Rings Online

Pirates Of The Burning Sea

Gods And Heroes

Warhammer Online

Håpa på respons!

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet (endret)

Lord of the rings online frem til Pirates blir gitt ut :)

Pirates er som en drøm gå i oppfyllelse :) Håper bare utviklerne gjør jobben.

Endret av Kron
Skrevet (endret)

Klarer å kjøre greit på de fleste nyere maskiner. Liker som de fleste spill mye RAM og GPU, pluss endel CPU siden det er mye AI.

Mye fokus på både action og quests/missions, og legger opp til å løse ting i grupper mer enn solo.

http://www.playonline.com/ff11eu/index.shtml

EDIT: Har og den geniale muligheten til å ha flere clsser på samme char, noe som gjør at man slipper lage en ny char å spille med om du vil spille noe annet en stund + har subjobsystem, som gjør at mange classer kan ha veldig forskjellig bruksområde alt etter hvordan man kombinerer.

Endret av [muffin]
Skrevet
Lord of the rings online frem til Pirates blir gitt ut :)

Pirates er som en drøm gå i oppfyllelse :) Håper bare utviklerne gjør jobben.

8656385[/snapback]

Ja eg og.

Pirates har stort potensiale viss utviklarane klara å få litt meir oppmerksomhet rundt da.

Skipa ser vanvittig flotte ut! :dribble:

Skrevet
Klarer å kjøre greit på de fleste nyere maskiner. Liker som de fleste spill mye RAM og GPU, pluss endel CPU siden det er mye AI.

Mye fokus på både action og quests/missions, og legger opp til å løse ting i grupper mer enn solo.

http://www.playonline.com/ff11eu/index.shtml

EDIT: Har og den geniale muligheten til å ha flere clsser på samme char, noe som gjør at man slipper lage en ny char å spille med om du vil spille noe annet en stund + har subjobsystem, som gjør at mange classer kan ha veldig forskjellig bruksområde alt etter hvordan man kombinerer.

8656427[/snapback]

Kor mykje e månedsavgiften?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...