Angsiayn Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 Hallo Eg ser ette et nytt spel te PCen min, men e usikker på ka for et så e verdt pengane mine. Har mest lyst på et MMO-spel, men har berre økonomi te 1 om gongen Har gjort ein del research om da, og har komt fram te desse alternativa(men er åpen for andre foreslag). Lord Of The Rings Online Pirates Of The Burning Sea Gods And Heroes Warhammer Online Håpa på respons!
[muffin] Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 Du kunne tatt en titt på FFXI ^^ Veldig bra community der. Om det er noe du lurer på, så bare spør.
Angsiayn Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Skrevet 20. mai 2007 Takk for svar! Ka e system req. på FFXI? E da mest fokus på action eller andre ting? Kan gjera litt research.
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 (endret) Lord of the rings online frem til Pirates blir gitt ut Pirates er som en drøm gå i oppfyllelse Håper bare utviklerne gjør jobben. Endret 20. mai 2007 av Kron
[muffin] Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 (endret) Klarer å kjøre greit på de fleste nyere maskiner. Liker som de fleste spill mye RAM og GPU, pluss endel CPU siden det er mye AI. Mye fokus på både action og quests/missions, og legger opp til å løse ting i grupper mer enn solo. http://www.playonline.com/ff11eu/index.shtml EDIT: Har og den geniale muligheten til å ha flere clsser på samme char, noe som gjør at man slipper lage en ny char å spille med om du vil spille noe annet en stund + har subjobsystem, som gjør at mange classer kan ha veldig forskjellig bruksområde alt etter hvordan man kombinerer. Endret 20. mai 2007 av [muffin]
Angsiayn Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Skrevet 20. mai 2007 Lord of the rings online frem til Pirates blir gitt ut Pirates er som en drøm gå i oppfyllelse Håper bare utviklerne gjør jobben. 8656385[/snapback] Ja eg og. Pirates har stort potensiale viss utviklarane klara å få litt meir oppmerksomhet rundt da. Skipa ser vanvittig flotte ut!
Angsiayn Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Skrevet 20. mai 2007 Klarer å kjøre greit på de fleste nyere maskiner. Liker som de fleste spill mye RAM og GPU, pluss endel CPU siden det er mye AI. Mye fokus på både action og quests/missions, og legger opp til å løse ting i grupper mer enn solo. http://www.playonline.com/ff11eu/index.shtml EDIT: Har og den geniale muligheten til å ha flere clsser på samme char, noe som gjør at man slipper lage en ny char å spille med om du vil spille noe annet en stund + har subjobsystem, som gjør at mange classer kan ha veldig forskjellig bruksområde alt etter hvordan man kombinerer. 8656427[/snapback] Kor mykje e månedsavgiften?
[muffin] Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 (endret) $12.99 / 12.99 euro usikker på om du kan velge valuta som ny spiller nå eller om det blir euro automatisk. EDIT: http://www.playonline.com/ff11newplayer/in...html?lang=en-gb Endret 20. mai 2007 av [muffin]
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå