Chizzo Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 Hei jeg har nettop fått et problem med pcen! problemet er at når jeg logger inn på en bruker, så kommer ikke noe annet enn bakgrunns bildet fram! er ganske sikker på at det er prosessen explorer.exe som ikke er der.. men jeg får ikke opp oppgavebehandlingen (ctr alt delete) så jeg er ikke sikker... jeg har prøvd å kjøre pcen i sikkerhetsmodus.. da får jeg opp oppgavebehandlingen, men ikke noe skrivebord... har prøvd å starte ny prosess og skrive inn explorer.exe men den vil ikke starte pga. sikkerhetsmodus. Noen som har en løsning? har mange ting på pcen jeg ikke vil miste så helst en annen løsning en å formatere pcen
m0zzdart Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 Hei jeg har nettop fått et problem med pcen! problemet er at når jeg logger inn på en bruker, så kommer ikke noe annet enn bakgrunns bildet fram! er ganske sikker på at det er prosessen explorer.exe som ikke er der.. men jeg får ikke opp oppgavebehandlingen (ctr alt delete) så jeg er ikke sikker... jeg har prøvd å kjøre pcen i sikkerhetsmodus.. da får jeg opp oppgavebehandlingen, men ikke noe skrivebord... har prøvd å starte ny prosess og skrive inn explorer.exe men den vil ikke starte pga. sikkerhetsmodus. Noen som har en løsning? har mange ting på pcen jeg ikke vil miste så helst en annen løsning en å formatere pcen 8648178[/snapback] høyreklik på skrivebord>ordne ikoner etter>vis skrivebordsikoner sjekk at den er huket av
Chizzo Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Skrevet 19. mai 2007 Hei jeg har nettop fått et problem med pcen! problemet er at når jeg logger inn på en bruker, så kommer ikke noe annet enn bakgrunns bildet fram! er ganske sikker på at det er prosessen explorer.exe som ikke er der.. men jeg får ikke opp oppgavebehandlingen (ctr alt delete) så jeg er ikke sikker... jeg har prøvd å kjøre pcen i sikkerhetsmodus.. da får jeg opp oppgavebehandlingen, men ikke noe skrivebord... har prøvd å starte ny prosess og skrive inn explorer.exe men den vil ikke starte pga. sikkerhetsmodus. Noen som har en løsning? har mange ting på pcen jeg ikke vil miste så helst en annen løsning en å formatere pcen 8648178[/snapback] høyreklik på skrivebord>ordne ikoner etter>vis skrivebordsikoner sjekk at den er huket av 8648201[/snapback] jeg har ikke engang startmeny... jeg kan ikke høyreklikke. eller, jeg kan jo det, men det skjer ikke no
m0zzdart Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 åja såpass. du har xp plate? du kjører xp ja? okei uansett boot fra plata og reparer windows chkdsk /f eller chkdsk /p varierer fra pc til pc. du kan jo prøve det =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå