CellularDude Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 (endret) Har nettopp kjøpt en K810i, og lurer på hvordan man åpner dekslet over minnekortet. Er redd for å gjøre feil, og instruksjonsboken forteller ikke noe om det. EDIT: Never mind, fant ut av det. Dekslet åpnes på høyre side, dersom man ser det rett forfra. Det kan da vippes slik at man kommer til kortet. Endret 19. mai 2007 av CellularDude
Stian0 Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 Bra det følger med gratis 128mb minne da, mens jeg venter på mitt 2gb kort!
CellularDude Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Skrevet 19. mai 2007 Bra det følger med gratis 128mb minne da, mens jeg venter på mitt 2gb kort! 8649085[/snapback] Det medfølgende minnekortet er greit nok dersom man kun skal lagre noen sanger, og ellers ha plass til foto, men dersom man skal bruke telefonen som mp3-spiller, må kortet ut, og tyngre ting inn. Merk at det ikke følger adapter med minnkortet. Dersom man investerer i ekstra minnekort, pleier adapter å følge med. En ubetinget fordel om man vil bruke kortet med minnekortleser...
Stian0 Skrevet 20. mai 2007 Skrevet 20. mai 2007 Jeg har en adapter for M2, men ikke noe kort. Min gamle mobil (k800i) ble stjålet på fest, der var også minnebrikka i Venter på 2gig brikke i posten nå, fått meg k810i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå