Gå til innhold

Ble bannet fra (tv2?)BF2142 server

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

:hmm: Jeg spillte sniper og la dynamitt på vår radar base som ikke er uncap

Måtte gå afk så jeg la meg i en busk på en øde plass ved basen og når jeg kom tilbake hadde finden tatt alle flaggene inkl den jeg hadde dynamitt på og det var meg og 2-3 andre igjen på min side og "hele" findelaget var inne på min dynamittbase og hadde akkuratt fått flagget på jeg blåste av dynamitten og drepte alle på en gang. så prøvde jeg å ta tilbake flagget fort når admin bannet meg for cheating. :scared:

Endret av War
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, den er litt lei. :tease:

Er desverre altfor mange adminer som ikke følger med skikkelig og banner for den minste ting selv om man ikke har gjort noe ulovlig.

Skrevet (endret)

Må registrere seg der inne, enklere å bare ikke spille på dems servere.

Klientellet er ikke bra uansett, en stikker av med chopperen mens 5 som ville sitte på står igjen med lang nese. Og titanen er bemannet med 6 spillere som bruker første 20 min på å lete etter fiender lenge før titanen er innen noen rød rekkevidde

Endret av War
Skrevet (endret)
Feil forum!

Fremdeles!

Alle forum/klagemur krever registrering. Tar ikke lengre tid enn å lage meningsløse tråder på ett annet forum hvor TV2 admins ikke kan svare eller forsvare seg mot dine udokumenterte påstander.

Sålenge du ikke klager hos TV2 eller dokumenterer dine merkelige påstander tar jeg det for gitt at det du påstår er bullshit (som det er i nesten alle tilfeller når noen "tilfeldigvis" klager på admins i feil forum).

I dare you to prove me wrong!

Endret av FPShooter
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...