malmo Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 hei,jeg skal kjøpe ny bærbar til faren min, maks 10 000.. kan noen hjelpe meg?
-Tommy Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 Bare noen spørsmål først: - Hvor stor skjerm skal han ha? - Skal den fraktes mye rundt? - Hva skal den brukes til?
malmo Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Skrevet 18. mai 2007 Bare noen spørsmål først:- Hvor stor skjerm skal han ha? - Skal den fraktes mye rundt? - Hva skal den brukes til? 8642112[/snapback] den skal hovedsakelig brukes til lette ting. de ønsker seg laptop fordi de drar til brasil mellom 2 og 3 ganger i året. og der er det greit og få lest nyheter og sån:P jeg fant denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=333592 den virker bra til den prisen
sn0dig Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 Han vil ikke ha en liten bærbar da? 12,1" med de spesifikasjonene (touch skjerm bl.annet) til 8k er drømmetilbud.. Skulle ønske jeg hadde råd til den selv nå..
-Tommy Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 Trenger ikke en så dyr pc som den du har funnet malmo, vis de bare skal lese nyheter og slike lette ting så kan du heller velge den billigste du finner og heller spare pengene du har til overs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå