Jooakim Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 record navnpådemo eksempel: record mixmednorthgarden Da lagres en .dem-fil i cstrike(_norwegian). For å spille av denne, skriver du playdemo, eller viewdemo mixmednorthgarden (med viewdemo kan du spole, slowmovie etc.). Nyttige tråder i CS-forumet *LES HER FØR DU SPØR* -> Hvordan lage CS-film i CS 1.5 og CS 1.6, Fragmovietips og Tutorials - Counter Strike fragmovies.
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Hvorfor ikke?? Fungerer fett her.. ^^ Begrunn...
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 Min ble helt fin - har du bedre program, for det med demo tar evig lang tid og etter min mening ville jeg heller hat litt dårligere kvalitet en noen timer med klipping av bilder.. Fks når man åpner console eller dør, må man klippe det bort.. På fraps trykker man F12 og den stopper/starter. Disse videoene kan man sette sammen med flere gratisprogrammer.
hiper Skrevet 23. mai 2007 Skrevet 23. mai 2007 (endret) Min ble helt fin - har du bedre program, for det med demo tar evig lang tid og etter min mening ville jeg heller hat litt dårligere kvalitet en noen timer med klipping av bilder.. Fks når man åpner console eller dør, må man klippe det bort.. På fraps trykker man F12 og den stopper/starter. Disse videoene kan man sette sammen med flere gratisprogrammer. 8683538[/snapback] skal du absolutt bruke fraps tar du iallefall demo først, hvis du ikke visste det har du uttallige valg av kamera vinkler, hastighet på avspilling, osv når man bruker demo. (cs:s) (Ser for meg fraps med kun 30 sek i pcw :!: ) Jeg har veldig kult nr på dette innlegget Endret 23. mai 2007 av hiper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå