Gå til innhold

Den store Stonegard-tråden.


Krom-stag

Anbefalte innlegg

Det er så fett at gutta tar seg god tid til fansen, derfor er det nok mange andre som også sitter med en god del signerte artikler...

 

BTW: Har dere hørt om Sub-Scene dvd nr2? Den er ute nå, og er SKJITFET! For å bestille må du gå inn på stonegard-forumet og bestille via sub-scene 2 DVD-tråden. Kan godt lnke hvis noen vil. Har noen vært på sub scene med stonegard foresten?

 

Er noen her på forumet? Hva heter dere der?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
BTW: Har dere hørt om Sub-Scene dvd nr2? Den er ute nå, og er SKJITFET! For å bestille må du gå inn på stonegard-forumet og bestille via sub-scene 2 DVD-tråden. Kan godt lnke hvis noen vil. Har noen vært på sub scene med stonegard foresten?

8935142[/snapback]

Jeg har den ja :w00t: . Han som redigerte hele greia er en venn av meg i klassen :cool:, så jeg kjøpte det første eksemplaret :!:

Lenke til kommentar
Det er så fett at gutta tar seg god tid til fansen, derfor er det nok mange andre som også sitter med en god del signerte artikler...

 

BTW: Har dere hørt om Sub-Scene dvd nr2? Den er ute nå, og er SKJITFET! For å bestille må du gå inn på stonegard-forumet og bestille via sub-scene 2 DVD-tråden. Kan godt lnke hvis noen vil. Har noen vært på sub scene med stonegard foresten?

 

Er noen her på forumet? Hva heter dere der?

8935142[/snapback]

 

Han som redigerte den dvd'n kjenner jeg. Jobba dritbra på opptaket, ganske stolt over arbeidet hans.

 

På forumet heter jeg Darth_Georg, du kan enkelt finne meg der. Er ganske aktiv

Lenke til kommentar
Hehe, vi er på en del av de samme forumene vi Freddemor :!:

Ser at du er på mopedportalen også :cool:

 

Går under navnet Gastaa på Stonegard-forumet. Har aldri postet noe da, bare leser :p

8937559[/snapback]

 

Eh? Mopedportalen? Tror ikke det er meg der :p

 

Er det så inmari mye å lese om på stonegardforumet nå? Synes det er litt lite action der nå. Det var full aktivitet for et halvt år siden, men nå?

Lenke til kommentar
Hehe, vi er på en del av de samme forumene vi Freddemor :!:

Ser at du er på mopedportalen også :cool:

 

Går under navnet Gastaa på Stonegard-forumet. Har aldri postet noe da, bare leser :p

8937559[/snapback]

 

Eh? Mopedportalen? Tror ikke det er meg der :p

 

Er det så inmari mye å lese om på stonegardforumet nå? Synes det er litt lite action der nå. Det var full aktivitet for et halvt år siden, men nå?

8939393[/snapback]

 

Jeg husker jeg prøvde å forsvare den fulle aktiviteten halvt år siden, men moralen begynte å kicke inn i folket, alle ble plutselig "for real", så det var umulig å være kult-aktiv ellers betydde det spamming... :hrm:

Lenke til kommentar
Jeg liker å skryte. Så derfor skryter jeg litt her..

Jeg har fått sign i panna, alle t-skjortene, begge albumene, et ark, ikke en sign, men jeg har også intervjuet stonegard :)

 

Hva har folket fått signert av stonegard folka?

8965622[/snapback]

 

Har begge plakatene, begge CD-ene, to forskjellige flyers, ermet fra t-shirten til erlend, et konsertbånd (sånn armbånd man får når man kommer på konsert/festival, Sub Scene 1 DVD (håper på 2'ern snart), plekter, tromestikka til Erlend, og Cymbal som ble brukt under innspilling og på konserter :love:

 

Selvfølgelig er alt signert (utenom plekter). Jeg gidder ikke signerte t-skjorter, men kanskje arrows-skjorta etterhvert, den har vært med på alle (7?) konsertene.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Liker Stonegard greit, men hva er vitsen med å opprette en generell diskusjonstråd om stonegard? Hvorfor kan du ikke bare bruke Stonegard sitt forum (www.stonegard.org) eller gjøre om denne tråden til en albumguide?

8643548[/snapback]

 

En albumguide? Stonegard har gitt ut to album, "Arrows" og "From dusk till Doom", det er ikke mye guide du trenger. Skam bra album btw. men likte arrows en smule bedre en FDTD :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...