cHilfiger Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 (endret) Hei Forige uke formaterte vi hele pc'n, og innstallerte office pakka og noen antivirus programmer: Avg Zonealarm Nå kommer problemet! jeg innstallerte steam for noen dager siden men jeg rakk ikke å spille noe. så når jeg skulle spille i dagtidlig "launcha" ikke staem seg? HVa skal jeg gjøre for at det blir fikset? takker på forhånd Edit1: Hva jeg har prøvd å gjøre er følgende: Avinstallere/installere fra cd'en og steampowered.no Oppgavebehandling->Prosesser->avslutte slått av alle antivirus/brannmurer edit2: noen ganger oppdaterer steam seg men så stopper den bare, men ligger på prossesorer i oppgavesamlingen! Endret 11. juni 2007 av Tommy_Tha_Tiger
Etnies Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 Kanskje brannmuren har blokka steam? Skjedd med meg engang hvertfall
cHilfiger Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Skrevet 27. mai 2007 Kanskje brannmuren har blokka steam? Skjedd med meg engang hvertfall 8643466[/snapback] har deaktiver alt av brannmur antivirus prog. men det funker ikke. jeg har innstallert det flere ganger men det endrer seg ikke i det hele tatt
Winydancer Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Har du PeerGuardian kjørende? Det blokker vertfall STEAM her.
cHilfiger Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Skrevet 27. mai 2007 Har du PeerGuardian kjørende?Det blokker vertfall STEAM her. 8716344[/snapback] Hæ? hvor stopper jeg PeerGueardian da?
Winydancer Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Har du ikke lastet det ned, så har du det nok ikke.
Tinmar Skrevet 27. mai 2007 Skrevet 27. mai 2007 Kan hende at det allerede kjører, men ikke vises nederst til høyre. Hvis du går på Oppgavebehandling->Prosesser og finner steam der, avslutt Steam og start på nytt igjen.
cHilfiger Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Skrevet 28. mai 2007 Kan hende at det allerede kjører, men ikke vises nederst til høyre. Hvis du går på Oppgavebehandling->Prosesser og finner steam der, avslutt Steam og start på nytt igjen. 8718479[/snapback] har gjort dette også tror du jeg er dum!!
Nerf Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Kan hende at det allerede kjører, men ikke vises nederst til høyre. Hvis du går på Oppgavebehandling->Prosesser og finner steam der, avslutt Steam og start på nytt igjen. 8718479[/snapback] har gjort dette også tror du jeg er dum!! 8723561[/snapback] Nytter ikke å hisse seg opp. Har selv hatt dette problemet opptil flere ganger, uheldigvis var det eneste som hjalp for meg å formatere på nytt. Irriterende.
Elnacho Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 Kan hende at det allerede kjører, men ikke vises nederst til høyre. Hvis du går på Oppgavebehandling->Prosesser og finner steam der, avslutt Steam og start på nytt igjen. 8718479[/snapback] har gjort dette også tror du jeg er dum!! 8723561[/snapback] Ja, da lønner det seg kanskje å slenge inn litt om hva du har prøvd også, så slipper vi å kaste bort tiden på ting som allerede er gjort. Førstepost ga meg forresten inntrykk av att du faktisk er dum, da sikter jeg selvsagt ikke til deg som person, men dine kunnskaper om nettop dette.
Gjest Slettet+5132 Skrevet 28. mai 2007 Skrevet 28. mai 2007 lal last ned steam ifra Steampowered.com mye bedre, jenta mi
cHilfiger Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Skrevet 6. juni 2007 lal last ned steam ifra Steampowered.com mye bedre, jenta mi 8724797[/snapback] har prøvd dette gutten min!!
cHilfiger Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Skrevet 6. juni 2007 Nytter ikke å hisse seg opp. Har selv hatt dette problemet opptil flere ganger, uheldigvis var det eneste som hjalp for meg å formatere på nytt. Irriterende. 8723591[/snapback] ok! skal prøve!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå