Gå til innhold

Brann i Trondheim


Anbefalte innlegg

Det blir kanskje ikke så kunstneriske bilder fra meg denne gangen, mer dokumenterende. Derfor håper jeg på kritikk av min fotojournalistikk.

Jeg var ikke til stede for å fotografere da brannen sto på som verst. Disse bildene er fra i kveld, da de ennå drev med etterslukking.

Bildene er noe redusert i størrelse.

 

post-40704-1179433244_thumb.jpg

 

post-40704-1179433303_thumb.jpg

 

post-40704-1179433212_thumb.jpg

 

post-40704-1179433267_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det største problemet med disse bildene er at dere skriver at det er bilder av brannen. For det er det jo ikke.. Var det ingen av dere trøndere her inne som fikk bilder av selve brannen?

8637318[/snapback]

 

husk at det var natt tl 17.mai :D Da var jeg på diskotek like ved, men uten kamera

Lenke til kommentar

Jeg synes bilde nr 2. var et flott utgangspunkt, og ser ikke hvordan dette skulle være så kjedelig. Personlig er jeg gått lei av brannmenn som løper, klatrer - brannbiler som skrenser og spyler. Dette portrettet er flott og viser alvor nok. Det kunne kanskje bli enda litt mer personlig med en tettere crop og svak vignettering. Jeg har lagt ved en liten justering som kanskje forklarer bedre.

 

Ellers er jeg vel litt enig med Pederk om at den justeringen til Mottimann var i overkant.

 

Må også nevne at jeg ikke skjønner enkelte forumbrukeres ubalanserte kritkk vedr. skarphet, støy og rette horisonter. Overdreven skarphet skriker digitalfoto og det er det ikke alltid behov for.

Endret av Svein Gunnar Kjøde
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...