Gå til innhold

Palm m505 med sd bluetooth


osveta

Anbefalte innlegg

Jeg har en Palm m505 pda med en secure digital buletooth kort i.

Å installere kortet gikk greit, jeg får sendt sms og ringt ut fra adresseboken via min nokia 6310i bluetooth telefon. Men når jeg skal bruke wap browseren som fulgte med palm bluetooth kortet så fungerer det ikke. Jeg har satt opp oppkoblingen riktig, men å koble til tlf nr 94900949, og lagt inn brukernavn og passord, når jeg går inn i wap bowseren og kobler til, så ser jeg at den kobler til og godkjenner brukernavn og passord. Men når jeg skal koble til en side. f.eks wap.vg.no, så står det sending... og etterhvert så får jeg feilmeldingen "error: request timed out". Denne feilmeldingen får jeg uansett hva slags siden jeg prøver å koble til. Jeg har prøvd å forandre de instillingene som finnes, men ingeting hjelper. Er det noen som har vært borti det samme?? Eller som vet hva som kan være galt??

 

På forhånd takk for alle svar

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Hvis du leser litt, tysk er dette en grei guide:

 

http://www.letyourhandyglow.de/m505/m505.htm

 

For telenor er brukernavn dj og passord dj. Tlf. nr. er det samme som det som står på siden (internasjonal standard tror jeg). Jeg kom fint på nett med innstillingene over. En ting som er verdt å legge merke til er APN. Når jeg bruker wap på telefonen min skal denne være "wap" (uten anførselstegnene), mens for internett ble det "internet". Dette gjelder ihvertfall Telenor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...