Gå til innhold

Movie Battles II!


Anbefalte innlegg

Alle dere som har SWK: JA har vel muligens installert Movie battles II og det har jeg også men når jeg har gjort alt det download og innstallerings greiene kommer jeg inn på menyen der det står:

 

Play

Profile

Options

Exit

 

Vel når jeg er der velger jeg play etter og ha lagd en profil og når den loader så jeg skal komme inn går den bare helt ut til deskopet og det samme skjer gang etter gang.

 

Kan noen forklare meg hva som skjer her :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Prøv å fjern MB2 fra pcen, last den ned på nytt og vær sikker på at du legger den inn korrekt. Eventuelt kan du jo prøve å se om du kan loade moden fra multiplayer menyen.

8632038[/snapback]

 

Det gikk ikke og uinstallere den men jeg kan kansje prøve og loade den men ossen gjør jeg det?

 

Foresten står det at det er et Xfire unntak

Lenke til kommentar

Vist du går inn på JA Multiplayer -> Setup -> Mods så skal det ligge en liste med mods du har som du kan loade. Ikke det at eg tror dette vil ha noe virkning menne du kan jo prøve hehe... :)

 

Men prøv å fjern alle filene eller dobbel sjekk at det ligger riktig.

Lenke til kommentar
Vist du går inn på JA Multiplayer -> Setup -> Mods så skal det ligge en liste med mods du har som du kan loade. Ikke det at eg tror dette vil ha noe virkning menne du kan jo prøve hehe... :)

 

Men prøv å fjern alle filene eller dobbel sjekk at det ligger riktig.

8642693[/snapback]

 

Takk skal prøve dette :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...