Ståle Skrevet 16. mai 2007 Skrevet 16. mai 2007 jeg har Ubuntu FX5900XT Ingen drivere enn de som automatisk plutselig kom nvidia settings kontrolpanel greier Problemet er, at hvis jeg flytter musen heeelt til hoyre eller til venstre, og sa klikker. Sa skjer det ingenting. Det er jo ikke et sa stort problem, tenker du. Men jeg bruker hyppig sidebar'en i Opera. og da flytter jeg musen helt til venstre siden og klikker. Men problemet er at da skjer det ingenting, og jeg ma flytte musen 1px til hoyre for at det skal virke. Noen som har hatt dette problemet for?
Dy§no Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 (endret) Samme her med Opera(men ikke med Firefox +sidebar). Jeg bruker først og fremst FF, så har ikke undersøkt om det finnes en løsning på det(tror ikke det har noe med skrivebordet å gjøre, men kun med Opera). Men forstår godt at det er fryktelig irriterende. Endret 18. mai 2007 av Govassa
Ståle Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Skrevet 18. mai 2007 Fant ut at det har med Beryl a gjore. Ja, sant det var smart a ikke nevne det for? Det virker i Metacity, men ikke i Beryl med samme theme. =/
Dy§no Skrevet 18. mai 2007 Skrevet 18. mai 2007 (endret) Tror ikke der har noe med Beryl å gjøre - jeg opplevde dette med Ubuntu Dapper Drake - og hadde da ikke noe Beryl inne. Tipper det er oppstår hvis du velger et theme som ikke er skikkelig laget til(ser ofte slike bugs når jeg skifter til andre themes fra gnome look). Hva mente du med "Ja, sant det var smart a ikke nevne det for? tongue.gif" Endret 18. mai 2007 av Govassa
Ståle Skrevet 19. mai 2007 Forfatter Skrevet 19. mai 2007 At jeg burde ha nevnt at jeg brukte beryl i den forste posten. Det virker fint i Metacity med standard theme. human-ubuntulooks Men hvis jeg bruker det temaet i Beryl, sa virker det ikke.
Dy§no Skrevet 19. mai 2007 Skrevet 19. mai 2007 Ok. Jeg testet raskt; dersom jeg kjører themes som "Human", "Glossy" osv(de som fulgte med Ubuntu Feisty Fawn) så oppstår ikke problemet med Opera. Bruker jeg derimot "Darker Theme" som jeg har lastet ned fra gnome look org så får jeg problemet som du nevner om sidebaren. Så da er det i alle fall en mulig forklaring på problemet. Virker som det krever sitt å lage et velfungerende theme - ser ofte feil/bugs med enkelte av dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå