Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Eksamen 2007 - Resultater

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde tenkt å ikke skrive sjanger, men så ble jeg ropt opp av de som satt vakt, og de sa at jeg måtte skrive på sjanger... faen ta dem :p

Uansett, tror jeg fulgte alle sjangertrekkene. Skrev artikkel, og kan det godt - men siden jeg intervjuet mennesker i artikkelen så kan det hende sensoren slår ned på det :hmm:?

Jeg hadde tenkt å ikke skrive sjanger, men så ble jeg ropt opp av de som satt vakt, og de sa at jeg måtte skrive på sjanger... faen ta dem :p

Uansett, tror jeg fulgte alle sjangertrekkene. Skrev artikkel, og kan det godt - men siden jeg intervjuet mennesker i artikkelen så kan det hende sensoren slår ned på det :hmm:?

8679019[/snapback]

Nei, det er noe som heter artikkel intervju :) ... jeg skrev to stykker, ble til sammen nesten 2datasider, takket være ideen din :thumbup: ... Du får pluss om det er gode og direkte spørsmål med konkrete svar. ;)

Noen som har noen tips på hvordan lære nynorsk på 1, 2, 3?

Hilsen David :w00t:

I morgen får vi utdelt 7 oppgaver elns, og vi skal velge en av de... Ikke så mye å forbrede seg på siden jeg skrev nynorsk i går.

Lærerene på skolen min har ikke noe å gjøre med eksamen ikkesant? Jeg kan skrive en skjønnliterer tekst som jeg har skrevet med samme innhold før hvis det passer til oppgaven?

I morgen får vi utdelt 7 oppgaver elns, og vi skal velge en av de... Ikke så mye å forbrede seg på siden jeg skrev nynorsk i går.

Lærerene på skolen min har ikke noe å gjøre med eksamen ikkesant? Jeg kan skrive en skjønnliterer tekst som jeg har skrevet med samme innhold før hvis det passer til oppgaven?

8680350[/snapback]

Ja, det vil jeg tro.

Gikk jo bra dette, 3 pc skrivne sider, skrev om miljøet, teknologien, og forurensningene generelt :thumbup:

Så ut som et jævla fengsel der vi satt, vi satt i en gammel gymsal, med små vinduer med gitter forran, og 10 lærere som satt på hvert hjørne av rommet, fremme, bake, og i midten. Det eneste de manglet var et ak-47 gevær :roll:

8680350[/snapback]

Jepp! Det kan du gjøre!

Gikk jo bra dette, 3 pc skrivne sider, skrev om miljøet, teknologien, og forurensningene generelt :thumbup:

Så ut som et jævla fengsel der vi satt, vi satt i en gammel gymsal, med små vinduer med gitter forran, og 10 lærere som satt på hvert hjørne av rommet, fremme, bake, og i midten. Det eneste de manglet var et ak-47 gevær  :roll:

8680909[/snapback]

Haha, var ganske bra til oss. Var mye mer komfortabelt enn tentamener. Stolene i klasserommet er helt forferdelige. :hrm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...