Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Vil lage en database hvor jeg kan registrere fremmøte for spillere på et lag. Spillerne er tildelt hver sin unike ID. Vil ha en måte å registrerer en ny dato, i tillegg til 4 variabler på fremmøte. Klarer ikke klekke ut hvordan det bør settes opp. Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Vil lage en database hvor jeg kan registrere fremmøte for spillere på et lag. Spillerne er tildelt hver sin unike ID. Vil ha en måte å registrerer en ny dato, i tillegg til 4 variabler på fremmøte. Klarer ikke klekke ut hvordan det bør settes opp. Noen som kan hjelpe?

8625257[/snapback]

Du skal ha et skjema som ser slik ut ca;

 

Dato - Spiller - Ikkemøtt - Møtt - Skulketigjen - Død

 

Hvor du spiller 1, 2, og 3 kommer opp automatisk med hver sin ID, og du kan krysse av i IM, M, SI, D. Hvor det lagres i databasen med dagen i front?

 

Database på nett, eller lokalt? :)

Endret av HoaXed
Lenke til kommentar

Takk for svar!

Skjema er greit, det skal jeg få til, men hvordan skal jeg klare å få laget en fornuftig tabell? En tabell hvor jeg enkelt kan registrere ny dato, sammen med fremmøte på spiller for den nye datoen?

Lokalt foreløpig, men tanken er å få det på nett. Håper egentlig å få til online registrering, men det ligger kanskje et stykke frem i tid....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...