n4w Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Hallo! Det er mye snakk om adon's osv... men jeg skjønner meg ikke helt på dem. (Spilt i 1 uke *host*) Så er det noen spesiele adon's jeg burde ha? Og hva gjøre dem? :!: Helt n00b jeg vet :!:
Footy Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Spilt 1 uke og du har den signaturen? hehe Min mening er at du ikke bør bry den om Addons enda... la deg lære å kjenne spillet først om dette er første gang du spillet...
KeyanZa Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 last ned titanpanel den er veldig fin synes no jeg ivertfall. begyn med den så tar du inn flere senere
Rallahr Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Dere forklarte ikke hva det var da Addons er som noe du legger til som gjør spillet enklere, eller bare får det til å se penere ut. For eksempel, istedenfor de standard barene med spells, kan du få de penere med mulighet til å flytte dem rundt o.l (Barene blir ikke sånn for alltid, du kan slå adddonsene på og av etter behov.) Noen "unyttige" er det også da etter min mening, som f.eks flytiden, men smak og behag. En veldig grei side med det meste av info til WoW, wowwiki: http://www.wowwiki.com/UI_Beginners_Guide#AddOns - info om addons
thedevil1 Skrevet 15. mai 2007 Skrevet 15. mai 2007 Cosmos http://www.cosmosui.org er en veldig fin addon.. Har mye forskellig og for og gjøre att det ser.. "bedre" ut kan du kanskje prøve X-perl du finner den sikkert på www.curse-gaming.com eller noe sånt
Bjonski Skrevet 16. mai 2007 Skrevet 16. mai 2007 foresten, I'd own y000 Mr.Dranei 8623332[/snapback] I'd pwn j00 all. On topic: Titanpanel er en fin addon for "n00bs". bruker den selv, men jeg ha utvidet med CTmod og diverse annet.
n4w Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Skrevet 16. mai 2007 (endret) foresten, I'd own y000 Mr.Dranei 8623332[/snapback] lol egentlig var sig ment til BF xD Edit: Noen side der jeg finner titanpanel? :!: LoL! Får ikke lagt inn i mappen til WoW fordi den er "skrivebeskytet" Vent fant det ut ^^ takk for hjelp alle sammen! Endret 16. mai 2007 av NerosMind
World Of Warcraft Skrevet 16. mai 2007 Skrevet 16. mai 2007 Finner mange addons på www.curse-gaming.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå