Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Worklog/Showcase -- 200sx S13

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Når man først har brukt så mye penger på konvertering av boltsirkel, bremser osv. hadde jeg ikke kjøpt spacere på biltema til 29,90 ,-

Spørs hva som blir sagt på neste kontroll da.

De må vel egentlig være TÜV-godkjente også..

Endret av espennyh
Skrevet

spacere får man vel ikke godkjent uansett?

jeg skal ikke kjøpe noen, jeg får fra en på lillehammer, som jeg skal teste litt hvertfall, for å se om det hjelper på

Skrevet (endret)

Finnes både TÜV-godkjente spacere, og biler som er typegodkjente med spacere.

Hør med BT hva de mener om TÜV-godkjente spacere, evt. om bilen din er typegodkjent med det.

Endret av espennyh
Skrevet

Spacere er da ikke vanskerlig å sette på og ta av, ta de av før kontroll =) Hvis du blir kaldt inn til ny kontroll av en eller annen grunn ta de av igjen, tviler på at snuten ser dette på en ev. kontroll.

Skrevet

Selvfølgelig er ikke det noe porblem. Det som kan bli et problem dog, er i en eventuel ulykke! Da kan du være riktig uheldig om det allerede er din feil ulykken skjedde! det er ikke sikkert, men det kan vær!

Skrevet

coilovers er bestillt om jeg ikke har nevnt det :p hehe

Satt på spacere i går, ble bra, men rattet vibrerer som et helvete når jeg passerer 60 :S

Skrevet

spacera var helt jevne og fine, men er vanskelig å få sentrert felgen når man montere slik fikk jeg høre, så slikt er vanlig..

tok de av nå, og fila på den kalipperen som går borti, teste å se om det funker nå etterpå

Skrevet
spacera var helt jevne og fine, men er vanskelig å få sentrert felgen når man montere slik fikk jeg høre, så slikt er vanlig..

9051740[/snapback]

Har ikke felg-sjapper senterringer som kan hjelpe deg mot dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...