Gå til innhold

Ny telefon i løpet av sommeren


Anbefalte innlegg

Jeg skal ha meg ny telefon innen sommeren.

 

Derfor håper jeg noen vil hjelpe meg litt.

Mobilene jeg har tittet på er Nokia n 95 og LG Prada.

Eller er det noen andre modeller dere anbefaler.

Håper noen kan komme med noen begrunnelser for hva og hvorfor jeg bør velge den.

 

Tusen takk for alle svar :thumbup:

 

Dette er ting jeg kunne tenke meg

- Bra kamere

- Litt annerledes enn min Nokia n70

- Noe kult

- Tråløst hodesett (?)

osv...

Endret av Stieri
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror nok jeg ville utelukke LG prada, føler at det er mer design enn innhold (med mindre det er det du vil ha ;) ). Ellers er n95 en meget god kandidat. Den har alt av funksjoner, og fyller nok fleste av kriteriene du har stilt. Men du kan jo ta en titt på Motorola V6 Maxx, N80(som også har UPnP. Med denne funksjonen er det mulig å koble telefonen opp trådløst mot de fleste digitale enheter du har i hjemmet - datamaskinen, TV-en, stereoanlegget, osv.), og kanskje også K800i eller K810i. Jeg personlig synes at prisen på n95 er litt i det drøyeste laget, men hvis lommeboken din rekker, så er det ingen problemer. Du burde også tenke på at n95 har flere funksjoner enn det du har bruk for (i allefall utifra hva jeg har forstått av kriteriene du stiller). Jeg kjenner en som har n95 som klagde på batteritiden til n95, som også amobil skrev om. Hvis du venter til 3.kvartal kommer SE T650i, kanskje det er noe for deg. Jeg kan ikke komme med EN mobil som passer perfekt for deg, men valget ville nok stått mellom N95 og T650i. Håper dette hjalp ;)

 

Lykke til med mobilkjøpet :)

Endret av Casanova_G
Lenke til kommentar
Jeg tror nok jeg ville utelukke LG prada, føler at det er mer design enn innhold (med mindre det er det du vil ha ;) ). Ellers er n95 en meget god kandidat. Den har alt av funksjoner, og fyller nok fleste av kriteriene du har stilt. Men du kan jo ta en titt på Motorola V6 Maxx, N80(som også har UPnP. Med denne funksjonen er det mulig å koble telefonen opp trådløst mot de fleste digitale enheter du har i hjemmet - datamaskinen, TV-en, stereoanlegget, osv.), og kanskje også K800i eller K810i. Jeg personlig synes at prisen på n95 er litt i det drøyeste laget, men hvis lommeboken din rekker, så er det ingen problemer. Du burde også tenke på at n95 har flere funksjoner enn det du har bruk for (i allefall utifra hva jeg har forstått av kriteriene du stiller). Jeg kjenner en som har n95 som klagde på batteritiden til n95, som også amobil skrev om. Hvis du venter til 3.kvartal kommer SE T650i, kanskje det er noe for deg. Jeg kan ikke komme med EN mobil som passer perfekt for deg, men valget ville nok stått mellom N95 og T650i. Håper dette hjalp  ;)

 

Lykke til med mobilkjøpet :)

8621337[/snapback]

 

 

 

Tusen tusen takk, dette hjalp meg langt på vei.!

 

Akkurat et slikt innlegg jeg ønsket meg :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...