Gå til innhold

Nokia E65 vs HTC S710

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tjah, jeg lar emnet snakke for seg..

Skal ha ny telefon, og bikker mellom de to nevnte, Nokia E65 og HTC S710.

Noen som har grunnlag til å sammenligne disse opp mot hverandre? Evt hjelpe meg i å gjøre det?

Har hatt Nokia N80 til nå, så kjenner Symbian. Har hørt endel dritt om telefonstøtten til Windows mobile.

Så uansett, råd og vink mottas med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk fra en k800 til en htc tytn. og har ikke angret en dag siden. hvis du bare skal ha telefonen til å ringe med og sende meldinger er det like greit og satse på nokia'n synes jeg.

for telefon funksjonaliteten er ikke den aller beste. men mail og synk med outlook er mye bedre enn noe jeg har vært borti tidligere.

Skrevet
for telefon funksjonaliteten er ikke den aller beste. men mail og synk med outlook er mye bedre enn noe jeg har vært borti tidligere.

8607611[/snapback]

Kan du utdype dette litt? Jeg kjøper jo en mobiltelefon først og fremst for telefonegenskapene, ellers hadde jeg jo kjøpt en ren pda.

Men nå er det ny telefon jeg trenger, og vil gjerne ha en telefon som fungerer veldig godt også som pda, om du skjønner?

Nå sies det at telefondelen har blitt mye bedre i wm6 enn i wm5, men om den fortsatt er direkte dårlig sammenlignet med S60 er jeg litt skeptisk..

I tillegg kan det være greit å nevne at jeg bruker Mac på datafronten, så syncing må gå gjennom Missing Sync. Ikke at det burde være noe problem, med de til dels strålende kritikker det programmet har fått.

Men hovedsaken her er som sagt at jeg vil ha en god telefon med god pda-funksjonalitet. Og gjerne lommevennlig format i tillegg... :roll:

Og detaljerte forklaringer gjør ingenting! :yes:

Skrevet
men mail og synk med outlook er mye bedre enn noe jeg har vært borti tidligere.

8607611[/snapback]

Kan jo også legge til at jeg ihvertfall foreløpig ikke har mail tilknyttet noen Exchange-server, men tenkte å bruke gmail. Evt betale for push fra et sted, da. Men mail-støtten er vel god uansett, på begge telefonene..? :whistle:

Skrevet

Vel, jeg kjenner de tekniske spesifikasjonene, det er ikke det jeg vil høre om. Det er brukeropplevelsen jeg vil høre om. Folk sier HTC'en er treg. Hvor treg? Plagsomt treg? At den henger seg opp. Som med vanlig windows datamaskiner? Det har blitt sagt at Windows Mobile fortsatt er dårlig på telefondelen av funksjonaliteten. Hvor dårlig? Hva er dårlig? Sammenlignet med hva?

With me? Jeg trenger litt ordentlige råd om dette, nekter å bruke nesten fire lapper på noe jeg ikke vet om er bra nok. :hmm:

Skrevet
Tjah, jeg lar emnet snakke for seg..

Skal ha ny telefon, og bikker mellom de to nevnte, Nokia E65 og HTC S710.

Noen som har grunnlag til å sammenligne disse opp mot hverandre? Evt hjelpe meg i å gjøre det?

Har hatt Nokia N80 til nå, så kjenner Symbian. Har hørt endel dritt om telefonstøtten til Windows mobile.

Så uansett, råd og vink mottas med takk!

8607160[/snapback]

Hei!

Jeg har hatt begge... S710 var den jeg satt igjen med til syvende og sist. Rett og slett en fantastisk telefon!

Kanskje ikke så veldig informativt, men det var i hvert fall min dom :-)

Skrevet

Jeg har Mac og E65 -- har hatt et par HTC-telefoner (TyTN blant andre), og det å bruke HTC-telefoner på Mac er rimelig nisse, spør du meg. E65 har jeg derimot ingenting annet enn gode ting å si om. Nokia har også offisiell iSync-støtte for hele E og N-serien til Nokia. I tillegg er E65 betraktelig mye mindre og penere enn S710, i alle fall synes jeg det. :)

Skrevet
Jeg har Mac og E65 -- har hatt et par HTC-telefoner (TyTN blant andre), og det å bruke HTC-telefoner på Mac er rimelig nisse, spør du meg.

8612878[/snapback]

Vil det si at HTC og mac funker direkte dårlig sammen?

Selvom man bruker Missing Sync? Noer som har erfaringer med bruk av missing sync? Hvordan er dette i bruk i det daglige?

Takk for alle svar så langt! Fyll gjerne på med mer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...