Gå til innhold

Musikkspiller for Series 60 V3 (Nokia E-65 f.eks)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har testeten musikkspiller for denne telefon, eller dette os? Synes Nokia sin standard er litt tungvint å bruke når man har en del sanger liggende på telefonen.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Lonely Cat Games Jukebox funker i alle fall veldig bra for min del. Slet lenge med å finne en erstatter for Nokia sin musikkspiller, for det var umulig for meg å synke spilleren med alle sangene på minnekortet. LCG Jukebox fungerer smertefritt.

Endret av shadowlands
Skrevet (endret)

Flash ivei!

Jeg synes spilleren i ME er bedre ihvertfall... :)

Endret av T_H_X
Skrevet (endret)
Noen som har testeten musikkspiller for denne telefon, eller dette os? Synes Nokia sin standard er litt tungvint å bruke når man har en del sanger liggende på telefonen.......

8605492[/snapback]

Du har mange valgmuligheter her...

Som nevnt "LCG Jukebox".

I tillegg har du "Viking Informatics Mp3Player", "SymbCode XSound MP3 Player", "Alon Software MP3 Dictaphone", etc...

Har testet alle nevnt her, men slettet de bortimot like fort som jeg la de inn.

Jeg testet mest for å sjekke om noen av disse kunne skilte med høyere volum (og samtidig beholde lydkvaliteten) enn på den innebygde, men så var da ikke tilfelle... Brukergrensesnittet var heller ikke bedre på noen av disse, så jeg holder fast på ME-spilleren til N73.

Testet LCG Jukebox mest, men denne likte jeg ikke lydkvaliteten på noe særlig. Syntes den ble for grøtete...

Litt etter hva du er ute etter. Men er du ute etter en spiller med mest vekt på brukergrensesnitt, så stiller nok LCG Jukebox som en aktuell kandidat likevel.

Mener du hadde mulighet til å legge til sangtekst også på denne, men dette testet jeg ikke ut.

Er du ute etter lydkvalitet, stiller nok Alon... sterkt.

Denne er i tillegg til mp3-spiller, en diktafon (med også godkjent brukergrensesnitt)...

Men..., smaken er som baken... :yes:

Endret av T_H_X

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...