Gå til innhold

HL2 Modifikasjon: Subvertus


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

 

Vi holder på med en modifikasjon til half-life 2 som heter Subvertus.

Hjemmeside: http://subvertus.g2mods.net/index.html

 

Her er storyen og deler av media-releasen vår

 

Story:

 

It all began with the Climate Controller. The Combine installed it in hopes of controlling Earth's climate for future use. But things went awry. Interacting with the chaotic nature of Earth's weather patterns, the Controller caused parts of the planet to be scorched into bone-dry deserts while plunging others into an endless winter. But in some places, such as City 17, the Controller worked, allowing the Combine to fully control temperature and weather patterns.

 

The sudden change in climate caught many civilians off-guard, resulting in a death toll in the thousands in the first few days alone. Rebel forces were annihilated, and the remnants that survived were ambushed and slaughtered. Few rebel outposts were able to maintain a significant presence. Yours is one of them.

 

In the remains of a frozen city, separated from the Lost Coast by an ocean, is where you start. You are John Hayes, an ordinary rebel stationed in an outpost on the edge of the city. You wake up and go to get your orders from your commanding officer, but that plan comes to an end quickly...

 

---------------------------------------------------

 

Media:

 

ak5-action_thumb.jpg

 

screen1.jpg

 

screen2.jpg

 

level1.gif

 

AK5_thumb.jpg

 

Ice-axe_thumb.jpg

 

rousku.gif

 

 

Det vi leter etter er: (les mer på hjemmesiden også)

 

Level Designere:

----------------------------

Forventet:

- Å kunne lage levler ut i fra story og konsept

- Å ha god/full forståelse på hammer (world editoren)

- En portfolie eller "demo-reel" for å vise hva du kan/har gjort

 

Pluss:

- Tidligere arbeid på en annen mod

- Solid forståelse av Half-Life universet

 

Animatorer:

----------------------------

Forventet:

- Vite hvordan du rigger og animerer humanoide karakterer, dyr og hvordan du animerer våpen, kjøretøy

- Ferdigheter innen 3DS Max eller XSI

- Visst du bruker 3DS Max, må du ha versjon 7

- Et godt øye for å lage animasjonene så virklige så mulig

- Solid forståelse og ekspertise med "keyframing"

- En portfolie eller "demo-reel" for å vise hva du kan/har gjort

 

Pluss:

- Tidligere arbeid på en annen mod

- Solid forståelse av Half-Life universet

- Ekspertise innen animering for et FPS spill eller en modifikasjon

 

Modell Teksturer:

----------------------------

Forventet:

- Kunne legge til UV-maps til modeller

- Veldig detalj-orientert

- En portfolie eller "demo-reel" for å vise hva du kan/har gjort

 

Pluss:

- Kunne "Unwrappe" modeller

- Tidligere arbeid på en annen mod

- Solid forståelse av Half-Life universet

- Ekspertise i å lage teksturer og UV maps

 

Tekstur artist:

----------------------------

Forventet:

- Veldig god kunnskap med adobe photoshop (eller lignende programmer)

- Kunne lage "normal-maps" visst det trengst

- En portfolie eller "demo-reel" for å vise hva du kan/har gjort

 

Pluss:

- Tidligere arbeid på en annen mod

- Solid forståelse av Half-Life universet

 

Det er det mest trengende for øyeblikket. Sjekk ut hjemmesiden og forumet for mer informasjon!

 

Takk =)

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...